• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

E-ticaretin en uzun ve en verimli gecesi: 21 Aralık

13 Aralık 2018
in Dijital Dönüşüm
E-ticaretin en uzun ve en verimli gecesi: 21 Aralık
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

RTB House’un Türkiye’de gerçekleştirdiği analize göre, yılın en uzun gecesi olan 21 Aralık’ta, geçtiğimiz yıl ay ortalamasından yüzde 76 daha fazla alışveriş yapıldı ve bu yıl da benzer bir artış bekleniyor…

Black Friday sonrasında dijital pazarlama uzmanlarının bir sonraki hedefi Aralık ayındaki yeni yıl hediye dönemini yakalamak. 21 Aralık’a özel kampanyalar oluşturan Türkiye’deki e-ticaret siteleri, o geceyi ayın en verimli e-ticaret anlarından birine dönüştürmeyi başarıyor.
Derin öğrenme temelli teknolojisiyle eşsiz yeniden hedefleme çözümleri sunan RTB House, Aralık ayında Türkiye’deki online tüketici davranışlarını inceledi. RTB House’un verilerine göre, Türkiye’de geçtiğimiz Aralık ayında en fazla yükseliş de 21 Aralık’ta gerçekleşti. Tüketiciler e-ticaret sitelerini ortalama yüzde 14 daha fazla ziyaret ederken, ay ortalamasına kıyasla yüzde 76 daha fazla alışveriş yaptılar.
Bununla birlikte ayın en verimsiz e-ticaret günü ise yüzde 43 daha az alışveriş ile tahmin edilebileceği gibi 31 Aralık’ta yaşanıyor. Ocak ayının ilk günü de Ocak ayı ortalamasına kıyasla yüzde 29 daha az alışveriş ile ayın en verimsiz e-ticaret günü oluyor.

Yapay zeka ile en uzun gece fırsata dönüşüyor

Aralık ayının en değerli gününü değerlendirmenin önemini vurgulayan RTB House Türkiye Ülke Müdürü Can Tunçer, “Rakamlara bakıldığında, bu yıl da Aralık ayının en verimli dönemi en uzun gece olacak. Pazarlama uzmanları, yeni yıl hediyelerinin gözden geçirileceği, sunulan fırsatların değerlendirileceği bugüne özel kampanyalara önem vermeli ve bütçe ayırmalılar” dedi. Artan ziyaretçi ve dönüşüm oranı trendinden yararlanmak, doğru mesajı doğru kişilerle buluşturmak için kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme çözümlerinin tercih edilmesi gerektiğine değinen Tunçer, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Yapay zeka teknolojisi ve derin öğrenme algoritmalarıyla güçlendirilen yeniden hedefleme çözümleri ile pazarlama uzmanları en uygun fırsatları ve ürünleri, en uygun kişilerle buluşturabilirler.”

#RTB House, #E-Ticaret

Tags: RTB
Previous Post

Find Your Co-Founder Etkinliği 3. Kez Düzenleniyor

Next Post

Rehberini lifebox’la Yedekleyen Kullanıcı Sayısı 1 Milyonu Aştı

Next Post
Rehberini lifebox’la Yedekleyen Kullanıcı Sayısı 1 Milyonu Aştı

Rehberini lifebox'la Yedekleyen Kullanıcı Sayısı 1 Milyonu Aştı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG