• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC Türkiye, RPA Uygulaması İle Maliyetleri Düşürürken, Müşteri Memnuniyetini Artırıyor

30 Ekim 2018
in Çağrı Merkezi
CMC Türkiye, RPA Uygulaması İle Maliyetleri Düşürürken, Müşteri Memnuniyetini Artırıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

CMC Türkiye, robotik süreç otomasyonu (RPA) sistemi ile müşterilerine daha teknolojik, daha kaliteli ve daha az maliyetli hizmet verme imkanı sunuyor. RPA ile 10 kişinin işini bir yazılım yapabilirken çalışanlar da bu sayede tekdüze işlerden sıyrılıp daha verimli olabilecekleri alanlara yönelebiliyor…

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC Türkiye, teknolojiden aldığı güçle müşterilerine yepyeni uygulamalar sunuyor. Bunlardan biri de RPA (Robotic Process Automation, robotik süreç otomasyonu) uygulaması. RPA ile gerçek bir kişinin yapması gereken işlemler, PC üzerinden insan gücüne gerek olmadan yapılabiliyor. RPA’nın bir diğer özelliği çalışan davranışını taklit edebilmesi. Böylece şirketler için işlem maliyetleri azalıyor, süreçlerin kalitesi yükseliyor ve buna bağlı olarak müşteri memnuniyeti de artıyor.

10 kişinin işini bir yazılım yapıyor

Örnek vermek gerekirse, bir araç kiralama şirketi bu sistemi nasıl kullanabilir? Her araç kiralandığı ve kiradan döndüğü zaman resmi ilgili devlet kurumuna giriş yapılması gerekiyor. Şirketler bunun için yaklaşık 10 müşteri temsilcisi kullanırken CMC RPA uygulaması ile bütün işlemler tek bir PC ile otomatik olarak yapılabiliyor.

Veya bir teknoloji şirketinde MT’ler çağrıları inhouse ekranında cevaplayıp bilgileri kayıt altına alırken, arkada robot yazılım, bu bilgileri otomatik olarak şirketin sistemine kaydedebiliyor. Bu da çağrı sürelerinin minimum yüzde 20 kısalmasını sağlıyor. Dolayısıyla şirkete çağrı merkezi üzerinden ulaşanlar da sonuca daha kısa sürede vararak dakikalarca telefonda görüşmek zorunda kalmıyor.

Anahtar teslim proje sunuyorlar

CMC Türkiye, bu sistemi kullanmak isteyen müşterilerine önden bir danışmanlık veriyor. Bunun yanı sıra hali hazırda kullandıkları uygulamaları inceleyerek yenilenmesi gereken yerlere müdahalede bulunuyor, RPA kullanılacak yerleri tespit ediyorlar. Gerekli çalışmaları yapıp bunun sonucunda projeyi anahtar teslim olarak müşteriye sunuyorlar.

CMC Türkiye olarak her zaman müşterilerine daha iyi bir hizmet sunmayı hedeflediklerini belirten CMC Genel Müdürü Aytaç Aydın, bu yolda teknolojiyi en doğru şekilde kullanmaya çalıştıklarını söylüyor: “Robotik süreç otomasyonu sistemi, çalışanların üzerinden rutin iş yükünü alarak onları robotların yapamayacağı, insana özgü yetkinliklerin kullanılabileceği daha verimli olabilecekleri işlere yönlendiriyor. Bu açıdan bakıldığında robotlar insanların işlerini almıyor, onların daha yaratıcı bir şekilde çalışması için olanak sağlıyor. Bunun sonucunda da hem çalışanlar tekdüze işlerden kurtuluyor hem de müşteriler daha sistematik bir hizmet verebiliyor.”

#CMC Türkiye, #ÇağrıMerkezi

 

Tags: çağrımerkeziCMC
Previous Post

İnnova’dan yeni SkywaveIoT Partner Programı

Next Post

Dünya Ülkelerinde Veri Koruma Kanunları Nasıl Uygulanıyor?

Next Post
Dünya Ülkelerinde Veri Koruma Kanunları Nasıl Uygulanıyor?

Dünya Ülkelerinde Veri Koruma Kanunları Nasıl Uygulanıyor?

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG