• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Hitachi Vantara, Veri Yönetişiminde Beklentilerle Gerçekler Arasındaki Boşluğu Kapatıyor

23 Temmuz 2018
in Dosya Konusu
Hitachi Vantara, Veri Yönetişiminde Beklentilerle Gerçekler Arasındaki Boşluğu Kapatıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Verilerin merkezileşmesinin, standardizasyon ve kontrollü erişim sağladığını ifade eden Hitachi Vantara Ürün ve Pazarlama kıdemli direktörü Scott Baker, veri hareketlilik çözümünün işin hızına ayak uydurabilecek esnek, akıllı ve genişletilebilir bir platformda oluşturmanın önemli olduğunu aktardı…

Manuel süreçler yerini hızla otomatik süreçlere bırakıyor. Veri yönetiminde de durum benzer şekilde seyrediyor. Kapsamı, niteliği ve miktarı hızla ve sürekli olarak artan verilerin güvenle yönetilmesi şirketler için bir zorunluluk haline gelirken, bu sürecin doğru adımlar atılmadığında zaman, para ve hatta veri kayıplarına yol açtığı biliniyor. Dolayısıyla veri yönetiminde daha akıllıca bir yaklaşımın gerekliliği iyice ortaya çıkıyor.

Verilerin sürekli olarak büyüdüğü, büyüme hızı, çeşitliliği ve doğruluğu konularından bahsedildiğini ifade eden Hitachi Vantara Ürün ve Pazarlama Kıdemli Direktörü Scott Baker, daha iyi veri yönetimi ve yönetişim için daha öncelikli olması gereken konular olduğunu ve iş yapma şeklini etkileyen; Veri hacmi, Reaktif Yaklaşımlar, Süreçlerin Eksikliği, Parçalanmış Sahiplik, Becerilerin Eksikliği, Teknoloji Siloları gibi konuların bunlardan sadece birkaçı olduğunu söyledi.

2016’da yapılan ESG Depolama Optimizasyonu Çalışmasını da hatırlatan Baker, bu çalışmaya göre verilerin yüzde 41’inin eski olduğunu, çoğu zaman 3 yıl içinde erişilmediğini veya değiştirilmediğini söyledi. Aynı araştırmada verilerin yüzde 12’sinin 7 yıldan uzun süredir erişim veya değişiklik yapılmadan eskidiği yüzde 11’inin belirgin bir sahibi ya da erişim yolu olmadan öksüz olarak kaldığı da belirtiliyor.

Hitachi olarak, görünürlük kazanma, anlama ve kontrol etme konularındaki beklentilerle gerçek arasındaki veri yönetişim boşluğunu kapatmak için çözümler sunduklarını söyleyen Baker: “Kaliteli veri liderliğinin; insanları, süreci ve teknolojiyi birleştirmesi gerektiğine inanıyor, İçerik Zekası (Content Intelligence), İçerik Platformu (Content Platform), Bulut Dosya Ağ Geçidi (Cloud-File Gateway) ve HCP Anywhere ürünlerinden oluşan İçerik Portföyümüzle veri yönetişiminin her aşamasında güven ve kolaylık sağlıyoruz. Hitachi İçerik Portföyü ile kişisel olarak tanımlanabilir bilgileri korunması, pasif ve aktif bilgilerin şifrelenmesi, kimlik doğrulama ve güvenli erişim konularının güvence altına alınması, veri yönetimi ve uyum için tekrarlanabilir süreçler geliştirilmesi gibi konularda verdiğimiz hizmetlerle sektörde fark yaratıyoruz. Raporlama ve Analitik, veri kalitesi, akıllı veri yönetimi, veri hareketliliği ve taşınabilirliği ile veri yönetimi veri hizmetleri platformumuzu oluşturuyor ve bu yaklaşım vizyonumuzu ve stratejimizi gösteriyor” dedi.

#Hitachi Vantara

Tags: Hitachi
Previous Post

HUAWEI Road Show 2018 Başladı

Next Post

CIO’ların Korkulu Rüyası; Veri Kayıpları!

Next Post
CIO’ların Korkulu Rüyası; Veri Kayıpları!

CIO’ların Korkulu Rüyası; Veri Kayıpları!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG