• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC’de hedef BPO liderliği

25 Aralık 2017
in IT Gündem
CMC’de hedef BPO liderliği
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Çağrı merkezi sektöründe dev satın alma

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden biri olan CMC, finansal şirketlere alacak tahsilatı izleme ve destek hizmeti sunan RGN İletişim Hizmetleri’ni satın aldı. CMC, klasik çağrı merkezi konseptinin dışına çıkma noktasında önem taşıyan bu hamlesiyle, müşterilerinin her ihtiyacına çözüm odaklı yaklaşma ve BPO alanında lider olma parolasını bir adım ileriye taşıdı.

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden biri olan CMC Turkey, finansal şirketlere alacak tahsilatı izleme ve destek hizmeti sunan RGN İletişim Hizmetleri’ni bünyesine kattı. Kendi sektöründe lider 80’in üzerinde iş ortağının ihtiyaçlarına yönelik özel çözümler oluşturan CMC, bu hamlesiyle geçmişten bugüne şirketler için önem taşıyan alacakların yönetimi, takibi ve tahsilatı hizmetini de portföyüne ekledi.

Söz konusu satın alma ile RGN’nin tüzel kişiliğinin ortadan kalkmayacağını ve iştirak olarak yoluna devam edeceğini vurgulayan CMC Genel Müdürü Aytaç Aydın, “Kurulduğu günden bugüne finans, telekomünikasyon, medya ve perakende sektörü gibi çoklu tüketicilerden oluşan müşterilere sahip sektörlere hizmet veren, alanında sürdürülebilir başarılara imza atan RGN’nin tecrübesi ile CMC’nin kurumsal kimliği bir araya geliyor. Özellikle uzun dönem tahsilatlarda müşterilerimizin alacak takiplerini güvenle outsource edebilecekleri bir organizasyon oluşturuyoruz. BPO alanında lider olma misyonumuz doğrultusunda yaptığımız bu atılımla, know-how transferini gerçekleştirerek CMC’nin gücünü RGN’ye, RGN’nin tecrübesini ve başarılarını CMC’ye katıyor olacağız.” diye konuştu.

Aytaç Aydın: “Satın alma iştahımız sürecek”

CMC’nin RGN ile birlikte organik büyümenin yanı sıra inorganik büyümeyi ve mevcut istihdamlarını yüzde 10 oranında arttırmayı hedeflediklerini de aktaran Aytaç Aydın, “CMC olarak Türkiye’ye olan inancımız tam. Bu inancımız arkamızda büyük bir fon olmasının verdiği güçle perçinlenirken, yeni alanlara yatırım yapma irademizi de harekete geçiriyor. Başarılı bir BPO şirketi olmamız yönünde sürdürdüğümüz satın alma iştahımız 2018’de de devam edecek. Özellikle yazılım ve teknoloji alanlarında uzmanlaşmış firmaları bünyemize katmayı planlıyoruz.” diye konuştu.

CMC Turkey hakkında:

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden ve Mid Europa Partners yatırımlarından biri olan CMC Turkey, beş bini aşkın çalışanıyla İstanbul, Malatya, Şanlıurfa, Rize, Bayburt ve Van olmak üzere toplamda altı ayrı lokasyonda hizmet veriyor. Kendi sektöründe lider 80’in üzerinde iş ortağına, çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim hizmetleri sunan CMC Turkey, başta Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek, Sosyal Medya olmak üzere, müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler oluşturuyor. Bulut bilişimi Türkiye’de en yetkin kullanan teknoloji öncülerinden olan CMC Turkey, müşterilerinin her ihtiyacına çözüm odaklı yaklaşıyor.

#cmc, #hedef, #bpo, #guncel

Tags: bpoCMCGüncelhedef
Previous Post

500 bin yeni satıcı dijital ticarete atılacak

Next Post

Veeam, Yeni Availability Suite 9.5 Update 3’ü duyurdu

Next Post
Veeam, Gartner’ın 2017 Veri Merkezi Yedekleme ve Kurtarma Yazılımı Magic Quadrantı’n Liderler Quadrantı’nda Yer Aldı

Veeam, Yeni Availability Suite 9.5 Update 3'ü duyurdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG