• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Müşteri memnuniyetinde sağladığı kalite, Pronet’e bir ödül daha getirdi

25 Ekim 2017
in Güvenlik
Müşteri memnuniyetinde sağladığı kalite, Pronet’e bir ödül daha getirdi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Müşteri odaklı hizmetlerinin kalitesi daha önce pek çok prestijli ödül ile onaylanan Pronet, son olarak Stevie Awards 2017’de “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü. Pronet ekibi 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödüllerine kavuştu.

Daha önce, “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” dahil prestijli pek çok ödülün sahibi olan Pronet, son olarak 60 ülkeden katılımın gerçekleştiği Stevie Awards’ta “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görülmüştü. Marka, 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödülünü teslim aldı.

Sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 80’e çıktı

Pronet, Stevie Awards’ta bu kez Super Agent projesiyle ödülün sahibi oldu. Proje sayesinde, Pronet’i arayan bir kullanıcı, sorunu her ne olursa olsun, farklı çalışanlara konuyu tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmadan tek bir temsilci ile irtibatta kalarak çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Böylece uzun bekleme süreleri ve şikayetler azalıyor, müşteri deneyimi zirveye taşınıyor. Bu durum rakamlara da yansıyor. Proje öncesindeki döneme göre merkeze ulaşan çağrı sayısı yüzde 40’a yakın oranda artmış olmasına rağmen, sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 55’ten yüzde 80’e çıkmış durumda.

“Müşteri memnuniyetini yükselten üstün bir işleyiş”

Ödülü teslim alan Pronet Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Pronet olarak, müşteri odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda, kullanıcılarımızın memnuniyetini daha da yükseğe taşıyacak çalışmalarımızı ara vermeden sürdürüyoruz. Bu süreçte bakış açımız insana ve inovasyona hiç durmadan yatırım yapmak. Super Agent projesi de tecrübemizin ve kullanıcı odaklı çalışma tarzımızın bir çıktısı, son derece üstün bir işleyiş. Çalışmalarımızın Stevie Awards gibi prestijli organizasyonlar tarafından bir kez daha onaylanmış olması bizlere gurur ve mutluluk veriyor” dedi.
Pronet, geçtiğimiz günlerde Customer Service Team – Müşteri Hizmetleri Ekibi alanında Global Business Excellence ödülünün de sahibi olmuştu.

Pronet hakkında:

1995 yılında kurulan Pronet, bugün yaklaşık 200 bin aktif güvenlik sistemi kullanıcısı ve 5000’i aşan özel güvenlik projesiyle sektörünün lider şirketidir. Sunduğu güvenlik çözümleriyle kişi, kurum, kuruluş, öz varlık ve bilginin korunmasını sağlayan Pronet, ev ve işyeri güvenliğinin yanı sıra bankalar, alışveriş merkezleri, havaalanları, perakende mağaza zincirlerinin de aralarında bulunduğu birçok büyük kuruma yönelik hizmet ve çözümler üretiyor. Hizmetlerini hırsızlığa karşı önleyici ve caydırıcı tedbirlerle sınırlı tutmayan Pronet, abonelerine ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını gibi olayların yanı sıra acil sağlık ve panik durumlarına da müdahale edebiliyor.
İnsana ve teknolojiye sürekli yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor. 2015’te Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü kazanan Pronet, 2016’da da çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli etkinliklerinden 11. Contact Center World Awards’ta, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde önce EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) ve sonra dünya birincisi oldu. Pronet ayrıca, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da 4 altın, 3 bronz ödül kazanarak önemli bir başarıya daha imza attı; 2017’de ise “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü.
#pronet, #stevieawards, #sektör, #guncel
Tags: GüncelpronetsektörStevieAwards
Previous Post

80 bin KOBİ’ye n11.com etkisi: 2 milyar dolarlık ticaret hacmi

Next Post

HUAWEI Mate 10 Pro, DxOMARK’ın en iyi kamerlarından biri seçildi

Next Post
HUAWEI CONNECT 2017’de Altı Yenilikçi Huawei Cloud Çözümü Tanıtıldı

HUAWEI Mate 10 Pro, DxOMARK’ın en iyi kamerlarından biri seçildi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG