• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Armut’tan Chatbot ile 1 Dakikada Boya Badana Talebi

12 Haziran 2017
in Telekomünikasyon & Mobil
Armut’tan Chatbot ile 1 Dakikada Boya Badana Talebi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’de ev hizmetleri alanında açık ara lider olan Armut, ev hizmetleri sektöründe dünyada bir ilke imza atarak Facebook Messenger Chatbot hizmet asistanıyla sadece 1 dakika içinde boya badana talebi oluşturmanızı sağlıyor. Dünyada yeni gelişen teknolojileri yakından takip eden Armut, mobil alana yaptığı yatırımlarla dünyadaki rakiplerinden de ayrışıyor.

 Hizmet ihtiyacı olanlarla, alanında uzman hizmet veren kişi ve kuruluşları internet üzerinden bir araya getiren Armut, hizmet alanların hayatını kolaylaştıracak olan Chatbot uygulamasını hayata geçirdi. Kullanıcılar Armut hizmet asistanı ile Chatbot üzerinden Facebook hesaplarından çıkmadan basit birkaç soruya cevap vererek, boya badana için kolaylıkla hizmet talebinde bulunabiliyorlar, teklifleri ceplerinden takip edebiliyorlar.

1497257390_Image_uploaded_from_iOS 

Yazılımın tamamı Armut ekibinden

 Armut’un yazılım ekibi tarafından iki ay gibi kısa bir sürede geliştirilen Chatbot’ta, Docker ve .NET Core teknolojileri kullanıldı. Geliştirme 3 kişilik bir ekip tarafından tamamlandı ve Facebook’da “Armut Hizmet Asistanı” ismiyle kullancıların beğenisine sunuldu. Şu anda boya badana talepleriyle hizmete başlayan chatbot, çok yakında Armut’un diğer hizmetlerinde de aktif olarak kullanılabilecek.

 Konuya ilişkin açıklama yapan Armut.com Kurucu Ortağı Erol Değim, ‘‘Teknolojinin hayatı ve iş süreçlerini kolaylaştırdığı gerçeğini önemsiyoruz. Trafiğimizin %75’i mobilden geliyor. Kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırmak adına yeni teknolojileri ve değişen tüketici davranışlarını yakından takip ediyor, kaynaklarımızı da bu doğrultuda kullanıyoruz. Bu proje ile Armut yazılım ekibinde Chatbot konusunda ciddi bir bilgi birikimi oldu. Dünyadaki rakiplerimizden ayrışmak adına önemli bir adım attık’’ dedi.

#Armut, #Yazılım, #ArmutHizmetAsistanı, #Chatbot, #Docker, #NetCore

Tags: ArmutArmutHizmetAsistanıChatbotDockerNetCoreyazılım
Previous Post

ODTÜ TEKNOKENT ’ten “T-BİGG” ile teknoloji ve yenilik odaklı iş fikirlerini hayata geçirme fırsatı

Next Post

Microsoft ’tan dünyanın en güçlü oyun konsolu: Xbox One X

Next Post
Microsoft ’tan dünyanın en güçlü oyun konsolu:  Xbox One X

Microsoft ’tan dünyanın en güçlü oyun konsolu: Xbox One X

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG