• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ideasoft, Radore sayesinde müşterilerine kesintisiz hizmet sağlıyor

09 Haziran 2017
in Sunucular ve Veri Merkezleri
Ideasoft, Radore sayesinde müşterilerine kesintisiz hizmet sağlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin en hızlı büyüyen veri merkezi Radore; deneyimli teknik ekibi, sunduğu esnek çözümler ve üstün kaliteli hizmetiyle, e-ticaret firmalarına kusursuz bir internet, donanım ve hizmet altyapısı sunuyor

Dijital verilerin tutulduğu, korunduğu ve yedeklendiği merkezler olan veri merkezlerinin hayati rolü, günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında giderek önem kazanıyor. Sahip olduğu son teknolojiyle hızlı çözümler üreten Türkiye’nin en hızlı büyüyen operatör bağımsız veri merkezi Radore; kaliteli hizmetiyle pek çok e-ticaret firması tarafından tercih ediliyor.

Ideasoft: Yüzde 99.99 hizmet sürekliliği bizim için temel bir ihtiyaçtı

Türkiye’nin en büyük e-ticaret altyapı sağlayıcısı Ideasoft Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Seyhun Recep Özkara; Radore’yi seçmelerinin nedenini şöyle anlattı: “Şu an Türkiye’de yaklaşık 6 binin üzerinde ticaret firmasına yazılım altyapısı sağlıyoruz. E-ticaret firmalarında kesinti yaşanmaması çok önemli; doğal olarak yüzde 99.9 bir hizmet sürekliliği sağlamak bizim için temel bir ihtiyaç. Elbette, ufak tefek kesintiler oluyor. Kesintiyi donanım değişikliklerinde, güncelleme gerektiğinde yapabilmemiz, kalan tüm zamanlarda da yayında olup hizmet sağlayabilmemiz bizim için çok önemliydi; bu nedenle Radore’yi tercih ettik.”

Radore veri merkezinin, daha önce gördükleri merkezlere nazaran yeni teknolojilerle daha sistematik bir yapıda olduğunu söyleyen Özkara, “Geçiş sürecimizi çok hızlı tamamladık. Radore ile bugüne kadar sorunsuz çalıştık, bundan sonra da bir sorun yaşayacağımızı düşünmüyoruz” dedi.

#Radore, #Ideasoft, #E-ticaret, #verimerkezi, #Dijitalveri, #koruma, #yedekleme

Tags: DijitalveriIdeaSoftkorumaRadoreverimerkeziyedekleme
Previous Post

Teknoser, Aruba Hewlett Packard Enterprise’ın “Best Partner ME&T 2017” ödülünün sahibi oldu

Next Post

Mediamarkt 106 Ton Elektronik Atığı Geri Dönüşüme Kazandırdı

Next Post
Mediamarkt 106 Ton Elektronik Atığı  Geri Dönüşüme Kazandırdı

Mediamarkt 106 Ton Elektronik Atığı Geri Dönüşüme Kazandırdı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG