• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Müşterilerinizi mesaj yağmuruna tutmayın

04 Ekim 2012
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Cep telefonu ve e-posta servisi kullanıcısı olup da, markaların ilgili ilgisiz kampanya yağmuruna tutulmaktan şikayetçi olmayan var mıdır?  Bu şikayetlerin pek çoğu, özellikle telekomünikasyon, perakende, bankacılık gibi sektörlerde yoğun ama hedefine ulaşmayan pazarlama kampanyalarından kaynaklanıyor. Çünkü e-posta kutularına ve cep telefonlara yağan kampanyalar, sanılanın aksine tüketiciler üzerinde olumsuz etki bırakıyor.

Rekabetin keskin bir dönüşüm yaşadığı ve hız kazandığı pazarlama alanları doğru yönetilmezse, beraberinde yeni sorunları da getirebiliyor. Küresel Bilgi Hizmetleri şirketi Experian’ın Türkiye ve Ortadoğu Bölge Başkanı Cenker Özhelvacı, bu noktada marka algısına zarar vermemek için, şirketlerin müşteri yönetimine bakış açılarını yeniden gözden geçirmeleri gerektiğine dikkat çekti. Özhelvacı, “Bir markanın kampanyalarını kime, ne zaman, hangi kanaldan göndereceğini,  kurum içi ve kurum dışı kuralları göz önünde bulundurarak sürekli güncel tutması gerekir. Ancak bunu manuel olarak hesaplamak imkansız, bu devir kapandı” dedi.

İletişim verimliliği artıyor

Müşteri iletişim yönetiminin her zamankinden daha fazla önem kazandığına da değinen Özhelvacı’ya göre, kampanya yönetiminde ileri teknoloji optimizasyon çözümlerinden faydalanmayan  markalar, doğru algıyı sağlamada zorluk yaşayacak. Cenker Özhelvacı, “Experian yazılım ekibinin kattığı ileri teknoloji optimizasyon çözümü sayesinde, şirketler müşterilerine doğru teklifleri, doğru kanalı kullanarak doğru zamanda sunabiliyor. Bu sayede müşterileriyle iletişim aktivitelerinin verimliliğini ve etkinliğini en üst düzeye çıkartabiliyor” şeklinde konuştu.

Turkcell optimizasyon devrini başlattı

Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de müşteri iletişim yönetimi alanına önem veren şirketlerin sayısının arttığını anlatan Özhelvacı, geçtiğimiz günlerde bu doğrultuda Türkiye’nin önde gelen telekomünikasyon şirketi Turkcell ile bir anlaşmaya imza attıklarını da hatırlattı. Turkcell’in, Experian tarafından sunulan ileri optimizasyon tekniklerini kullandığını söyleyen Experian’ın Türkiye ve Ortadoğu Bölge Başkanı Cenker Özhelvacı, “Müşteri kazanımı, karlı müşterinin elde tutulması ve büyüme konularında, bu işbirliğinin önemi kısa sürede anlaşılacak” dedi.

Previous Post

HP Baskı ve Görüntüleme Grubu 2012’ye yeni ürünleriyle giriyor

Next Post

Dojop, TEGV Ateşböceği Kampanyasına Ncomputing Desteği Sağladı

Next Post

Dojop, TEGV Ateşböceği Kampanyasına Ncomputing Desteği Sağladı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG