• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Basistek, Yardım Masası Projelerinde Yeni Bir Devir Başlatıyor

15 Şubat 2017
in Çağrı Merkezi
Basistek, Yardım Masası  Projelerinde Yeni Bir Devir Başlatıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Günümüz teknolojilerinde hız, her şey

Hayatın her alanında tüm isteklerin çok hızlı ve doğru şekilde yerine getirilmesi talep ediliyor. Aynı şekilde bir problemle karşılaşıldığında çok hızlı şekilde çözülmesi isteniyor ki, çoğu durumda problemin çözülememesi para kaybı olarak düşünülüyor. Yardım masalarına açılan kayıtlardaki en önemli problem, çağrıyı açan kişinin doğru kategoriyi seçmemesinde kaynaklanıyor. Problemi çözecek kişinin bulunmasının zaman alması da boşuna vakit kaybedilmesine sebep oluyor. Hatta çoğu zaman çağrının kapatılarak tekrar açılması bile gerekebiliyor.

İşte tam bu noktada  aktarması gerektiğini buluyor ve çağrıyı doğru kişiye yönlendiriyor. Böylelikle yanlış sınıflandırılan ve bu nedenle yanlış yönlendirilen kayıtlar nedeniyle oluşan zaman kaybının en aza indirgenmesi sağlanıyor, kayıtların çözüm süresi kısaltılıyor. Görüntü işleme özelliği sayesinde kayda eklenen hata ekranlarının (.jpeg,vb.) kayda açıklama olarak yansıtılması sağlanıyor.

Her alanda olduğu gibi yardım masası projelerinde de büyük veri analizinin kullanılmaya başlanması, çağrı yönetiminde yeni bir devrin başlangıcı olarak öngörülüyor.

 

#Basistek #HPESmartAnalytics #Proje #teknoloji #yardımmasası

Tags: BasistekHPESmartAnalyticsprojeyardımmasası
Previous Post

Vodafone ve Samsung’dan İşletmeler için Cihaz Atağı

Next Post

Vatansever Bilişim ve Binovist stratejik iş ortaklığına imza attı

Next Post
Vatansever Bilişim ve Binovist stratejik iş ortaklığına imza attı

Vatansever Bilişim ve Binovist stratejik iş ortaklığına imza attı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG