• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

HotelsPro ’nun Yeni Nesil API’si Coral, Rezervasyon Hatalarını Minimuma İndirecek.

07 Aralık 2016
in Kurumsal Uygulamalar
HotelsPro ’nun Yeni Nesil API’si Coral, Rezervasyon Hatalarını Minimuma İndirecek.
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın önde gelen seyahat ve konaklama ürünü tedarikçilerinden MetGlobal şirketler grubunun, global seyahat sektörü profesyonellerine teknoloji ve rezervasyon çözümleri sunan markası HotelsPro , otel tedarikçilerinin ürünlerini bir araya getirerek konsolide eden, arama ve rezervasyon çözümü Coral’ı online acentelerle buluşturuyor.

Otel tedarikçilerinin API bağlantılarıyla 342.000’den fazla otele anında erişebilmelerine ve en uygun fiyatlı otelleri araştırıp bulmalarına olanak sağlayan Coral API, rezervasyon hatalarını ve fiyat uyuşmazlıklarını da minimuma indiriyor.

Yüksek doğruluğa ve kullanılabilirliğe sahip önbelleği ve düzgün entegrasyonu ile karmaşık verilere basit erişim sağlayan ve arama sonuçları için sınırlama sunmayan Coral; toptancı fiyatlardan yararlanma, kullanılabilirlik işlevini kontrol etme, tek ve çoklu otel kodlarına, coğrafi konuma ve varış noktasına göre arama yapma gibi özellikleriyle daha iyi ve hızlı kullanılabilirlik sağlıyor. Milyarlarca API çağrısını (aylık) ölçeklendirilecek şekilde tasarlanmış ve dağıtılmış mimarisiyle dikkat çeken Coral, tek bir hata noktasını garanti etmemenin yanı sıra çoklu entegrasyonların sorunlarını ortadan kaldırarak, birden fazla itirazı aynı anda işleme koyma olanağı da sunuyor.

#HotelsPro #yeninesilAPI #Coral #rezervasyonhataları #Rezervasyon

Tags: CoralHotelsProRezervasyonrezervasyonhatalarıyeninesilAPI
Previous Post

Hitachi Data Systems Türkiye’ye Yeni Genel Müdür

Next Post

Pranav Mistry, Türkiye İnovasyon Haftası’nda

Next Post
Pranav Mistry, Türkiye İnovasyon Haftası’nda

Pranav Mistry, Türkiye İnovasyon Haftası'nda

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG