• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

GittiGidiyor, Facebook’un en başarılı ilk üç markası içinde yer aldı

28 Kasım 2016
in Sektörel Teknolojiler
GittiGidiyor, Facebook’un en başarılı ilk üç markası içinde yer aldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

GfK’nın The Brandage Dergisi için Türkiye genelinde yaptığı araştırmaya göre, GittiGidiyor sosyal medyanın en büyük platformu Facebook’ta ilk üçe giren markalar içerisinde tek e-ticaret sitesi oldu.

Araştırma şirketi GfK’nın The Brandage Dergisi için yaptığı “Dijital Dünyanın Markaları Araştırması”nda; Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen seçilmiş, 15 ilin kentsel kesimlerinde yaşayan, internet kullanan 15-65 yaş arası, ABC1C2DE SES grubunda 1.036 kişi ile yüz yüze görüşüldü.

Katılımcılara dijital dünyanın bireylerine, her bir sosyal medya platformunu ayrı ayrı düşünmeleri ve her bir sosyal medya kanalında hem görünürlük hem de çalışmaları ile en başarılı buldukları markalar soruldu. Verilen yanıtlarda GittiGidiyor, sosyal medyanın en büyük platformu Facebook’un en başarılı ilk üç markasından biri olarak gösterilirken Instagram’da ise en başarılı olan beş markanın içindeki üç e-ticaret sitesinden biri seçildi.

Konuyla ilgili açıklama yapan GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar, “Sosyal medya, genç, orta yaşlı, farklı hedef kitlelere konuşabileceğiniz hızla gelişen, kendi trendleriyle evrilen platformları içinde barındırıyor. Günün her saati aktif olan e-ticaret platformlarının mevcut ve potansiyel müşterileriyle doğrudan iletişim kurmak için sosyal medya kanallarına uygun iletişim stratejileri geliştirmesi dijital dünyanın gerekliliklerinden biri olarak görülüyor. GittiGidiyor olarak sosyal medyanın her alanında, farklı kategori ve hedef kitlelere uygun içerik tiplerimizle farklılaşma yoluna gidiyoruz. Bu mecraların trendlerine uygun aksiyonlar alıyoruz. Markaların sosyal medyadaki başarısının sadece takip sayısı ile değil onlarla kurmuş oldukları etkileşimle doğru orantılı olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. GfK’nın araştırmasından çıkan sonucu, sosyal medya tarafındaki stratejilerimizin ve aldığımız aksiyonların bir yansıması olması açısından oldukça önemli buluyorum. 2017’de bu alanda da öncü ve ses getirecek projelere imza atmak istiyoruz. Sosyal medya bizim için şu ana kadar olduğu gibi gelecekte de en önemli iletişim ve etkileşim kanallarımızdan biri olmaya devam edecek.” dedi.

#GfK, #TheBrandageDergisi, #GittiGidiyor, #sosyalmedya, #Facebook, #eticaretsitesi, #sonhaber

Tags: eticaretsitesiFacebookGfKGittiGidiyorsonhabersosyalmedyaTheBrandAgeDergisi
Previous Post

Avnet, Forcepoint ile Türkiye Pazarında

Next Post

Turkcell fiberde 1 milyona ulaştı kutlamayı 100 Mbps hızla yaptı

Next Post
Turkcell fiberde 1 milyona ulaştı kutlamayı 100 Mbps hızla yaptı

Turkcell fiberde 1 milyona ulaştı kutlamayı 100 Mbps hızla yaptı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG