• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Toprak Holding Ofis Çözümlerinde Toshiba Elektromak’ı seçti

04 Ekim 2012
in Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Toprak Holding grubu bünyesindeki eskiyen makine parkı teknolojik ve performans olarak yetersiz kaldığı için, yeni arayışında Toshiba Elektromak’ın sunduğu çözümlerde karar kıldı ve alımını bu yönde gerçekleştirdi.

Toshiba Elektromak Kurumsal İlişkiler Müdürü Rakel Pinhas Mesulam Toprak Holding’e sundukları sistemden geleceği karşılayabilecek teknolojiye sahip, ofis verimliliğini ön plana çıkaran  özelliklerde bir makine parkı şeklinde bahsederken. “Müşterimize bu çözümü toplam sahip olma maliyeti çerçevesinde ‘kurumsal müşteri’ statüsünde bu sistemi başlattık dedi. Sistem  Finansal kiralama sistemi içerisinde  tüm satış sonrası hizmetleri, hizmet kalitesini ve süratini kapsayacak anlaşma  kopya başı statüsünde hizmet verecek.

12 ayda sonuçlanan projede Toshiba  marka ve modelde İstanbul Terminali’nde 9, Türkiye çapında toplam 21 sayıda çok fonksiyonlu baskı makinesi bulunuyor.

Toprak Holding İthalat ve Satın Alma Sorumlusu Münevver Alcay,  Toshiba Elektromak’ın kendilerine sunduğu çözümle ilgili olarak şunları söyledi:

“Bugüne kadar bildirdiğimiz talep ve beklentilerimiz Elektromak tarafından değerlendirilmiştir.

Satış sonrası sağlanan destek, teknik servis hizmeti; gerek hız, gerek verimlilik ve kalite açısından beklentilerimizi karşılamıştır. Herhangi bir sorun ile karşılaştığımızda Toshiba Teknik Servisi ortalama 12-24 saatlik süre içinde istediğimiz çözümü sağlamaktadır. Bu hizmeti  şirket içindeki tüm birimlerde aynı şekilde vermektedirler.

Servis çağrılarımızda; ne zaman gelineceği konusunda bilgilendirilmekte ayrıca  telefon görüşmelerimizde personelin yaklaşım ve nezaketini başarılı bulmaktayız.

Bundan dolayı  bir kez daha Elektromak’a teşekkür ediyoruz.”

Toshiba Elektromak’ın Toprak Holding’e sunduğu makine parkında bulunan makinelerin özellikleri arasında, bugün ve gelecekte ihtiyaçları karşılayabilecek renkli tarama, fotokopi, printer, scanner, farklı formattaki doküman çeşitlerini hızlı tarama ve arşivleme imkanı sunmaktadır.

Previous Post

HP Barselona’da WebOS Uygulamasını Tanıttı…

Next Post

Yeni Kyocera A3 S/B Çok Fonksiyonlu Fotokopiler

Next Post

Yeni Kyocera A3 S/B Çok Fonksiyonlu Fotokopiler

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG