• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

IDC bu yıl da Xerox ’u lider tanımladı

29 Eylül 2016
in Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
IDC bu yıl da Xerox ’u lider tanımladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Xerox, yeni açıklanan IDC MarketScape 2016 Raporu’nda, Doküman İş Akışı Hizmetleri alanında lider şirket olarak gösterildi. Xerox bu alanda üst üste 6 yıldır dünyada pazar lideri olarak tanımlanıyor.

Xerox, dünyanın en büyük sektörel araştırma ve analiz şirketleri tarafından faaliyet gösterdiği alanlarda lider şirket olarak tanımlanmaya devam ediyor. Piyasa değerlendirmeleri, danışmanlık hizmetleri, bilgi teknolojileri ve telekomünikasyon sektörlerine dair analizler yapan IDC (Uluslararası Veri Kurumu); Yönetilen İş Akışı Hizmetleri sektörünü ve bu alanda faaliyet gösteren firmaları IDC MarketScape: Dünya Doküman İş Akışı Hizmetleri Raporu 2016 Marka İnceleme adlı raporunda değerlendirdi. Xerox, raporda bu yıl 6. kez bu alanda dünya pazarının lideri olarak gösterildi.

IDC’nin Xerox değerlendirmesinde; “Xerox’un iş akışı otomasyon çözümleri yıllardır şirketlerin üretkenliğini artırmasını ve doküman iş süreç yönetimini iyileştirmesine yardımcı oluyor. Xerox yakın zamanda bireysel bankacılık, üretim, kamu kuruluşları, sağlık ve yüksek öğrenim alanlarına hitap eden 29 yeni yazılım çözümü ile iş akışı otomasyon portfolyosunu geliştirdi. Xerox, doküman iş akışı portfolyosundaki geliştirmeler iş akışı değerlendirme metodolojisi, uyarlanabilir iş süreç modelleri, akıllı doküman süreçleri ile yorum ve form tanıması alanlarında rakiplerinden farklılaşıyor” denildi.

Xerox Büyük Şirket Operasyonları Başkanı Mike Feldman, konuyla ilgili olarak “Xerox yönetilen iş akışı hizmetleri birçok endüstriye ve şirket departmanına kağıt tüketimini azaltarak maliyetleri düşürmek, çalışan üretkenliğini artırmak, veri ve doküman güvenliği sağlamak gibi çok sayıda fayda sağlıyor. Pazarda uzun süredir lider pozisyonda bulunmamız kesintisiz büyüdüğümüzü, yazılım ve hizmet çözümlerimiz ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına hızlıca adapte olduğumuzu kanıtlıyor” yorumunda bulundu.

IDC MarketSpace Raporu’nda Xerox’a atfedilen diğer özellikler:

  • Devam eden büyümeyi sürekli kılmak için ortaklık ve satın almaları da içeren iyi geliştirilmiş doküman iş akışı stratejisi,
  • Birçok yönetimsel uygulamaya ve üretim, bankacılık, yüksek öğrenim gibi dikey endüstrilere hitap eden özel çözümler,
  • Hissedar değerlendirmesi ve iş birliği araçlarını da içeren güçlü doküman iş akışı portfolyosu.

Farklı ölçekteki ofislerin kullanımına sunduğu doküman yönetimi donanım ve yazılım çözümlerinin yanı sıra; yönetilen baskı ve doküman iş akışı hizmetleri de veren Xerox, şirketlerin doküman odaklı iş akışı süreçlerini iyileştiriyor, zaman ve maliyet tasarrufu yapmalarını, daha verimli çalışmalarını sağlıyor.

#Xerox, #IDCMarketScape2016Raporu, #DokümanİşAkışıHizmetleri, #liderşirket, #sonhaber

Tags: DokümanİşAkışıHizmetleriIDCMarketScape2016RaporuliderşirketsonhaberXerox
Previous Post

Millenicom ‘dan Türkiye’nin En Yenilikçi Bulut Santral Servisi

Next Post

Vodafone, 5g Yolunda Bir İlke Daha İmza Attı

Next Post
Vodafone’luların Mobil İnternet Kullanımı Bayramda 2 Kat Arttı

Vodafone, 5g Yolunda Bir İlke Daha İmza Attı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG