• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Millenicom ‘dan Türkiye’nin En Yenilikçi Bulut Santral Servisi

29 Eylül 2016
in CRM
Millenicom ‘dan Türkiye’nin En Yenilikçi Bulut Santral Servisi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

2004 yılından beri hem bireysel hem de kurumsal müşterilerine bütünleşik telekom hizmetleri sunan alternatif telekom şirketi Millenicom, Türkiye’nin önde gelen Bulut Santral ağı ile 3000’den fazla kullanıcıya ulaşıyor. KOBİ’lerin maliyetleri düşürürken, iş yapış şekillerini iyileştirmek üzere başlatılan servis ile Millenicom, Türkiye’de alternatif telekom sektörünün öncülüğünü sürdürmeyi hedefliyor.

25.000’den fazla şirket ve 100.000’i aşkın haneye ses ve internet hizmetleri sunan Millenicom, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına yönelik yenilikler üzerinde çalışmaya devam ediyor. Millenicom, büyümek ve işine değer katmak isteyen KOBİ’lerin ihtiyaçları doğrultusunda Bulut Santral Servisi ile 3000’den fazla kullanıcıya ulaşıyor. Bu hizmeti ile Millenicom, KOBİ’lerin maliyetlerini düşürürken, iş yapış şekillerini iyileştirmeyi hedefliyor.

Tüm hizmetler ilk yatırım maliyeti olmadan sunuluyor

Millenicom Bulut Santral Servisi, yeni iş kuran, ya da işini profesyonelleştirmek isteyen KOBİ’lere bir dijital santralin tüm özelliklerini yatırım yapmalarına gerek kalmaksızın kazandırıyor. Bu servis ile karşılama mesajı, kuyruk oluşturma, birimler için farklı karşılama grupları kurma gibi işlevlerin tamamı ücretsiz olarak sunuluyor.

Millenicom Genel Müdürü Meltem Şahin Millenicom Bulut Santral Servisi’nin başarısını şöyle değerlendirdi: “Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden bir şirket olarak, dünyada bulut teknolojilerinin yaygınlaşması ve benzer hizmetlere göre ciddi maliyet avantajı sağlaması nedeniyle bulut ürünlerine odaklanmaya karar verdik. Millenicom’un sektöre kattığı vizyonun temelinde, iletişim ihtiyaçlarını zorunluk olmaktan çıkartarak, maliyet avantajı ile işletmelere değer katan yan faydalar sağlamak bulunuyor.” Millenicom Bulut Santral hizmeti ile Bora Jet, Öykü Grup, Nar Gourmet ve Sampi Pide gibi farklı sektörlerden pek çok şirketin işine değer kattıklarını belirten Şahin sözlerine şöyle devam ediyor; “EWE Turkey Holding’in %100 iştiraki olan Millenicom olarak, lokalde elde ettiğimiz 12 yıllık tecrübeyi, EWE grubun Almanya’da 85 yıldır sürdürmekte olduğu mükemmeliyet vizyonu ile birleştirerek hizmet kalitesini daha da yüksek seviyeye taşımak için çalışmaya devam edeceğiz.”

Çağrı Kayıtları ile İyileştirilmiş Müşteri Deneyimi

Millenicom Bulut Servisi sayesinde aynı zamanda, şirket yöneticilerinin müşterilerle kurdukları iletişimi yakından takip edebilecekleri çağrı kaydı dinleme fonksiyonu ile çalışanların görüştükleri numaraları ve görüşme sürelerini gösteren ücretsiz çağrı raporları sağlanabiliyor. Sabit masa telefonlarını mobil hale getiren, çağrı başlatma, çağrı alma ve anlık mesajlaşma gibi Millenicom Bulut Santral hizmetlerini bir arada sunan Millenifon mobil uygulaması ile şirket sahiplerine ofiste bulunmadıkları zamanlarda da ulaşım sağlanabiliyor.

Santral kullanıcılarının aynı şirkete kayıtlı olmaları gerekmeden, birbirleriyle ücretsiz olarak iletişim kurmalarına fırsat veren servis, aylık 39 TL’den başlayan maliyetlerle sunuluyor. Servis ile ilgili detaylı bilgiler www.milleni.com.tr adresinde bulunabiliyor.

#Millenicom, #MeltemŞahin, #Türkiye, #BulutSantralServisi, #kobi, #çağrıkayıtları, #müşterideneyimi

Tags: BulutSantralServisiçağrıkayıtlarıKobiMeltemŞahinMillenicommüşterideneyimitürkiye
Previous Post

Ingenico Seyyar YazarkasaPOS alanlar 200 TL’lik yakıt kazanıyor

Next Post

IDC bu yıl da Xerox ’u lider tanımladı

Next Post
IDC bu yıl da Xerox ’u lider tanımladı

IDC bu yıl da Xerox ’u lider tanımladı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG