• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Vodafone’a Müşteri Sadakati Alanında Uluslararası Ödül

22 Ağustos 2016
in Etkinlik, Telekomünikasyon
Vodafone’a Müşteri Sadakati Alanında Uluslararası Ödül
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Vodafone Türkiye, Sadakat Pazarlamacıları Derneği tarafından her yıl ABD’de düzenlenen ve dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında yer alan Loyalty360 Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu.

Vodafone, dünya çapında en iyi müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği platformlardan biri olan Loyalty360 Ödülleri’nde uluslararası kategoride bulunan ‘360 derece Müşteri Sadakati’ dalında Platinum Ödül’ü aldı. Vodafone’un ödüle layık görülmesinde “Avantaj Cepte” mobil uygulaması, “Vodafone Red”, “Vodafone FreeZone” ve “Vodafone KaraKartal” platformları ile “Esnaf” programının başarısı büyük rol oynadı.

Dijital bağlantılı yaşamı birey ve kurumlar için kolay ve erişilebilir kılma hedefi doğrultusunda faaliyetlerinin merkezine müşterilerini yerleştiren Vodafone Türkiye, uluslararası çapta kazandığı prestijli ödüllere bir yenisini daha ekledi. Vodafone, dünyanın en iyi müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde uluslararası kategoride bulunan ‘360 derece Müşteri Sadakati’ dalında ‘Platinum Ödül’e layık görüldü.

Her yıl ABD’nin Orlando kentinde The Loyalty Marketers’ Association (Sadakat Pazarlamacıları Derneği) tarafından düzenlenen Loyalty360 Ödülleri, dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında gösteriliyor. Loyalty360 Ödülleri, müşteri sadakati konusunda en yararlı hizmet ve uygulamaları hayata geçiren şirketleri ödüllendirmeye devam ediyor.

Ender Buruk: “Bu ödül müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu”

Vodafone Türkiye’nin Loyalty360 Ödülleri’ndeki başarısını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye olarak, mobil teknolojilerin gücüyle abonelerimizin hayatını kolaylaştıracak fırsat ve avantajlar sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerini faaliyetlerinin merkezine yerleştiren bir şirket olarak, abonelerimizin hayatını kolaylaştırarak, onlara özel platformlar sunuyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte, Vodafone Red, Vodafone FreeZone, Vodafone KaraKartal ve Esnaf platformları ile dünyanın en prestijli müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası arenada yüksek saygınlığa sahip bir ödül organizasyonunda bu ödüle layık görülmemiz müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu niteliğinde bulunuyor. Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimize avantaj sunan ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz.”

Vodafone, “Avantaj Cepte” mobil uygulaması ile 17. kez ödül kazandı

Vodafone Red platformunun tüm fırsatlarını bir araya toplayan ve abonelerin bu fırsatlardan kolayca yararlanabilmelerini sağlayan “Avantaj Cepte” mobil uygulaması, Vodafone’un Loyalty360’da kazandığı bu ödül ile birlikte 17. kez ödüle layık görülmüş bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl da Altın Ödül’e layık görülen “Avantaj Cepte” uygulaması Vodafone’luların 365 gün boyunca kendilerine özel indirimlerden faydalanabilmesini sağlıyor. Ayrıca aboneleri bu indirimlerden bulundukları konuma göre anında ve kolayca haberdar ediyor. Vodafone’un Ekim 2010’da hayata geçirdiği Vodafone Red platformu ise sunduğu sayısız avantajla abonelerinin hem hayatını kolaylaştırıyor hem de iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor.

Tarife, paket, kampanyaya bağlı olmayan Vodafone’un 25 yaş ve altı abonelerine sunduğu gençlik kulübü Vodafone FreeZone; sinema, festival ve konser biletleri ile eğitim, giyim, yemek, seyahat alanlarındaki sayısız avantajla milyonlarca gencin bütçesini hafifletiyor, onların gençliklerini özgürce yaşamasına katkıda bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül’e layık görülen “Vodafone KaraKartal” destek platformu ise, Beşiktaşlı abonelerine tarifeye ek aylık bir ücretle hem takımlarına destek olma hem de maç bileti, imzalı forma, takım uçağıyla deplasman maçlarına gitme, antreman ziyaretleri gibi birçok benzersiz ayrıcalıktan yararlanma fırsatı sunmaya devam ediyor. Vodafone Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinde sunulan ‘Avantajlı Dükkan’ platformu ile Vodafone Esnaf aboneleri de, kendi kampanyalarını yüzbinlerce Vodafone abonesine duyurabiliyor. Bilgisayar, tablet yada akıllı telefonundan siteye girerek önce kendi hesabını oluşturan Vodafone Esnaf aboneleri, daha sonra kampanyanın detaylarını giriyor. Vodafone da bu kampanyayı 22 milyon abonesinin kulanımına hazır olan Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinden ücretsiz yayınlıyor.

#Vodafone, #MüşteriSadakati, #UluslararasıÖdül, #Loyalty360Ödülleri, #360dereceMüşteriSadakati, #PlatinumÖdül, #sonhaber, #manşet

Tags: Loyalty360ÖdüllerimansetMüşteriSadakatiPlatinumÖdülsonhaberUluslararasıÖdülvodafone
Previous Post

AMD ’den Yeni Nesil İşlemci Çekirdeği Zen Performans Gösterimi

Next Post

Yüksek Standartlarda Dayanıklılık, Hafiflik ve Üstün Performans

Next Post
Yüksek Standartlarda Dayanıklılık, Hafiflik ve Üstün Performans

Yüksek Standartlarda Dayanıklılık, Hafiflik ve Üstün Performans

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG