• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Lojistik Sektöründe Kesintisiz Hizmet Vermek için Clonera

09 Ağustos 2016
in Dijital Dönüşüm, Dosya Konusu
Lojistik Sektöründe Kesintisiz Hizmet Vermek için Clonera
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Clonera, lojistik ve ulaştırma sektörlerindeki markalara önerdiği felaket kurtarma ve iş sürekliliği hizmetleriyle, kesintisiz iş yapma olanağı sunuyor.

Lojistik ve ulaştırma sektörlerinde dijital kayıplara karşı iş sürekliliğinin sağlanması için bütünleşik servisler sunan Clonera, müşterilerinin BT hizmetlerini paylaşarak ya da üstlenerek, ana işlerine odaklanabilmelerine olanak tanıyor. Sektör şirketleri, sistem arızalarının yanı sıra, veri kaybı ya da bozulması gibi dijital risklere karşı, Clonera ile tüm verilerini güvence altına alarak kesintisiz hizmet verebiliyor.

Günümüzde işletmelerin hızla artan dijitalleşmeye uyum göstermeleri gerektiğinin altını çizen Clonera Bilişim Hizmetleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Evren Ballı, “Lojistik ve ulaştırma sektörlerindeki şirketler, müşterilerinin beklentilerindeki artan çeşitlilik ve değişimlere hızla uyum gösterebilmek üzere, dijital dönüşüm yaşıyor. Yapılan istatistiklere göre felaket ve büyük veri kaybı yaşayan şirketlerin %93’ü, faaliyetlerine en fazla 5 yıl içerisinde son vermek durumunda kalıyor. Dolayısıyla şirketlerin artık bu riski alma lüksü kalmadı. Biz bu ihtiyacı %100 Türk sermayesiyle karşılayan bir çözüm geliştirdik. Ana çıkış noktamız ve felsefemiz; bu hizmeti kullanacak olanların hiçbir kayba uğramadan işlerini sürdürebilmeleri…” dedi.

Geleneksel felaket kurtarma çözümlerini kullanan kurumların, verilerine ulaşsalar da uygulamalarını sürdüremediklerine dikkat çeken Ballı, “Şirketlerin doğal afetlere uğrama olasılığı sadece %5’ken, veri kaybı ya da bozulması, sunucu ya da sistem odası arızaları, insan hatası, doğal afet, hırsızlık, siber saldırı, güç kaybı gibi dijital risklerle karşılaşma olasılığı %95. Clonera ile tüm risklere karşı BT hizmetlerini güvence altına alarak her koşulda çalışmasını sağlayan hazır, kolay, gerçek bir felaket kurtarma ve iş sürekliliği çözümü sunuyoruz. Clonera ile yalnızca altyapı ve yazılım katmanına değil, felaket kurtarma için gerekli olan tüm bileşenlere %70 daha az maliyetle sahip olunuyor. Kullanım kolaylığı, güvenlik, hızlı devreye alma gibi özelliklerle fark oluşturuyoruz. Kurumlar, Clonera ile 1 günde tüm felaketlere hazır hale gelebiliyor. İstenilen zamanda test yapma olanağı da bulunuyor. Tüm bu hizmetleri bir arada ve uluslararası standartlarda sağlayan tek sistem Clonera. BT departmanları, iş sürekliliğinin karmaşık süreçlerini işinin uzmanına bırakarak kurumlarının vizyonuna yönelik iş geliştirmeye daha çok zaman ayırabiliyor.” dedi.

Clonera ile işiniz kesintiye uğramasın! 

Clonera’da kullanılan teknolojiyle veri kayıpları, internet hızına bağlı olarak sıfıra kadar düşüyor. 7/24 çağrı ve e-postalara yanıt veren destek ekiplerini arayanlar, dakikalar içinde mühendislere ulaşabiliyor. Clonera ayrıca, ISO 27031 konusunda süreç danışmanlığı hizmeti vererek kurumların BT departmanlarına bu standardın kılavuzluğunda iş sürekliliğini sağlamaları konusunda da destek veriyor.

#LojistikSektörü, #KesintisizHizmet, #Clonera, #dijitalkayıp, #BThizmetleri

Tags: BThizmetleriCloneradijitalkayıpKesintisizHizmetLojistikSektörü
Previous Post

Skyatlas Openstack’ın Destekcisi Seçildi

Next Post

Finansal Raporlama Süreleri Yüzde 90 Hızlanıyor

Next Post
Finansal Raporlama Süreleri Yüzde 90 Hızlanıyor

Finansal Raporlama Süreleri Yüzde 90 Hızlanıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG