• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

The Marmara Collection, Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirimleri için Pisano’yla İş Birliğine Gitti 

11 Nisan 2016
in CRM
The Marmara Collection, Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirimleri için Pisano’yla İş Birliğine Gitti 
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Pisano gerçek zamanlı müşteri memnuniyeti konusunda geliştirdiği mobil çözümler ile, The Marmara Collection misafirlerinin memnuniyetini daha yukarı taşımayı hedefliyor. 

Turizm sektörünün güçlü temsilcisi The Marmara Collection, müşteri geri bildirimlerini anında alabileceği ve doğru kişiye ulaştırarak anında çözüm üretilmesini sağlayacak bu sistemle; marka değerinin korunmasını, hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetinin daha da arttırılmasını hedefliyor.

Konuyla ilgili olarak Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir:

“The Marmara Collection özelinde geliştirdiğimiz sistem ile artık tüm misafirler, diledikleri zaman yorumlarını resepsiyonlarda bulunan tablet kiosk yardımıyla 3 saniye gibi kısa bir sürede doğrudan yetkililere ulaştırabilecek. Marka değerine ve müşteri memnuniyetine büyük önem veren ve bu amaç için çalışan The Marmara Collection ekibi ile iş birliği yapmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

The Marmara Collection E-Pazarlama Yönetmeni Altuğ Canbulat ise, bu işbirliği ile ilgili olarak şunları söyledi:

“The Marmara Collection olarak, Türkiye’de müşteri memnuniyeti çözümleri alanında Pisano gibi dinamik ve güçlü bir marka ile çalıştığımız ve sektörde, bu alandaki ilklerden birini gerçekleştirdiğimiz için mutluyuz. Pisano ile çalışmaya başladığımızdan bu yana müşteri geri bildirimlerinde 6 kata varan bir artış gözlemledik. Buna ek olarak, Pisano’nun geliştirdiği yazılım ile daha önce müşteri memnuniyetini ölçmek üzere kullandığımız kağıt anketleri kaldırdık. Bu sayede 10 yılda 50 bin adet kağıt israfının önüne geçmiş olacağız. Öte yandan, alacağımız yeni kararlar ve hayata geçireceğimiz yeni iş modellerini tasarlarken, Pisano’nun verileri bize yol gösteriyor.”

#Pisano, #ÖzkanDemir, #TheMarmaraCollection, #E-PazarlamaYönetmeni, #AltuğCanbulat, #Manset

Tags: AltuğCanbulatmansetÖzkanDemirPisanoTheMarmaraCollection
Previous Post

Sony α6300 aynasız fotoğraf makinesini ve G Master değiştirilebilir objektiflerini tanıttı

Next Post

Kaspersky Lab’den Kurumsal Koruma için Yeni Bir Atılım

Next Post
Kaspersky Lab’den Kurumsal Koruma için Yeni Bir Atılım

Kaspersky Lab’den Kurumsal Koruma için Yeni Bir Atılım

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG