• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Hedef 4 Milyon Cep Telefonunu Güvence Altına Almak

20 Ocak 2016
in Telekomünikasyon & Mobil
Hedef 4 Milyon Cep Telefonunu Güvence Altına Almak
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Geçtiğimiz yıl iki milyonun üzerinde cep telefonu ve elektronik cihaza, güvence hizmet paketi sunan Cepkask A.Ş.’den yapılan açıklamaya göre, 2016 yılında siyasi istikrarla beraber pazarda büyüme yaşanacak. Bu büyümeyle birlikte hedefleri; 4 milyon cep telefonu kullanıcısına hizmet vermek.

Cep telefonlarına yönelik sunduğu güvence hizmet paketiyle, sektörde bir ilki gerçekleştiren Cepkask A.Ş Genel Müdürü Tayfun Gülgeç; 2015 yılında iki milyonun üzerindeki cep telefonunu kullanıcı hatalarına ve çalınma risklerine karşı güvence altına aldıklarını, yeni yılda da hedeflerinin 4 milyon güvence hizmet paketi sunmak olduğunu açıkladı.
10 Milyon Telefon Satıldı
2016 yılında siyasi istikrar ile beraber tüm sektörlerde bir sıçrama yaşanacağını, bu pozitif ortamın kendi sektörlerine de olumlu yansıyacağını söyleyen Tayfun Gülgeç; “Hem sosyal, hem iş hayatının vazgeçilmez parçası haline gelen akıllı telefonların ve diğer elektronik cihazların her geçen gün bir üst modeli üretiliyor. Bu teknolojilere sahip olabilmek için uzun taksitlerle binlerce lira ödeniyor. Fakat herhangi bir kullanıcı hatası sonucunda bu telefonlar hurdaya dönebiliyor. 2015 yılında yaklaşık on milyon cep telefonu satışı gerçekleştirildi. 2016 yılında bu rakamın daha da yukarıya çıkacağını ve buna paralel olarak bizim de satışlarımızın artacağını öngörüyoruz” bilgisini verdi.
“ Pire İçin Yorgan Yakmayın ! ”
Markaların müşterilere sunduğu yasal garanti kapsamının, cihazlardan kaynaklanan üretici hatalarına yönelik olduğunu belirten Tayfun Gülgeç; “Düşme, çarpma, kırılma, sıvı teması gibi kullanıcı hatalarından kaynaklanan problemleri yaptırmaya kalktığınızda 650 – TL’den başlayıp 1.200 TL’lere kadar bütçeler ödeniyor. Cepkask olarak 150 – 250 TL gibi hesaplı bir fiyata sunduğumuz güvence hizmet paketiyle elektronik cihazlarınızı olası kullanıcı hatalarına karşı güvence altına alıyoruz. Burada özellikle altını çizmek istediğim nokta; kullanıcıların öngörü sahibi olması gerektiğidir. Binlerce para ödedikleri cep telefonlarını her türlü riske karşı ekonomik fiyata güvence altına alma imkânları varken, daha sonradan olası bir kullanıcı hatası karşısında telefonlarından olma ya da telefon bedeline yakın onarım ücreti ödemek durumda kalmasınlar. Kısacası pire için yorgan yakmamak gerek ” seklinde konuştu.
Sigortadan Fazlası Bir Paket
Tayfun Gülgeç sözlerine şöyle devam etti; “ Bilindiği üzere kurum olarak müşterilerimize sadece elektronik cihaz sigortası hizmeti sunmuyoruz. Bunun yanında hizmet paketimizde müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak birçok hizmeti de ayrıca sunuyoruz. Bu hizmetlerimiz; çarpma, düşme, kırılma, sıvı teması, kavrulma, yüksek voltaj gibi kısmi onarım gerektiren arızaların giderilmesine ek olarak; danışmanlık, teknik destek, hukuki danışmanlık, lojistik, call center ve orjinal teknik servis gibi hizmetleri de kapsamakta olup, sigortadan daha fazlası bir hizmetler bütününü içermektedir” .

Tags: Cep TelefonuGüvence Altına Almaktelefon
Previous Post

Büyük Veriyi Kullandı, 4,5 Milyon TL Değer Kattı

Next Post

Zenium Frankfurt One Veri Merkezi, Level 3 Hizmetleri ile Zenginleşti

Next Post
Zenium Frankfurt One Veri Merkezi, Level 3 Hizmetleri ile Zenginleşti

Zenium Frankfurt One Veri Merkezi, Level 3 Hizmetleri ile Zenginleşti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG