• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Atlasglobal ’in Çağrı Merkezini Arvato Uçuruyor!

14 Ocak 2016
in Çağrı Merkezi
Atlasglobal ’in Çağrı Merkezini Arvato Uçuruyor!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Müşteri ilişkileri Yönetimi konusunda Avrupa’nın en büyük hizmet sağlayıcısı Arvato, Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketi Atlasglobal’e de çağrı merkezi hizmeti sağlamaya başladı.

Türkiye’de 6 farklı şehirdeki 11 lokasyonuyla ve 2.800’ü aşan çalışanıyla telekomünikasyon, enerji, medya ve e-ticaret sektörlerindeki uzmanlığını müşterilerine yansıtan Arvato, hız kesmeden büyümeye devam ediyor.

Alman devi Bertelsmann Grup bünyesinde faaliyet gösteren Arvato,  global arenada büyüme stratejileri kapsamında genişleyen yurt dışı uçuş ağı ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ile dikkat çeken Atlasglobal Havayolları için  çağrı merkezi yönetimi konusunda hizmet sunmaya başladı. Farklı iletişim kanallarından gelen tüm yolcu taleplerini yüksek hizmet standartlarında yanıtlayan Arvato, yolcuların Atlasglobal ile seyahatleri boyunca yaşadıkları kaliteli ve konforlu uçuş tecrübesini, uçuş öncesi ve sonrasında verdiği hizmetlerle devam ettiriyor. Arvato, kaliteli havayolu hizmetini erişilebilir kılma ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlama amacıyla çalışan Atlasglobal ile aynı vizyonu paylaşıyor.

Atlasglobal’in Türkiye’de hizmet verecekleri ilk havayolu şirketi olduğunu belirten Arvato Telekomünikasyon CEO’su Soner Cesur, “Arvato olarak yurt dışı iş birliklerimizde dünyanın önde gelen havayolu şirketlerine çeşitli hizmetler veriyoruz. Uluslararası arenada elde etmiş olduğumuz tecrübemizi artık global bir oyuncu olan Atlasglobal’e de  hizmet olarak aktarmaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu çerçevede büyüme stratejimizi de hızla uygulamaya devam edeceğiz.“ dedi.

2015’te yüzde 50 büyüme yakaladıklarını ifade eden Cesur, bu yılı yüzde 30 büyümeyle tamamlamak istediklerini vurguladı. Cesur sözlerine şu şekilde devam etti: “Üç yıl içinde Türkiye’nin digital hizmetlerde bir numaralı servis sağlayıcısı olmayı hedefliyoruz. 2014’te Türkiye operasyonuna 30 milyon TL yatırım yaptık. Önümüzdeki 5 yıl içinde planlandığı gibi bir büyüme gerçekleşirse Türkiye’ye 150 milyon lira yeni yatırım yapacağız.” dedi.

Türkiye’nin uluslararası pazarda güçlü bir oyuncu olması için çalışan Arvato, yakınkıyı (nearshore) hizmetleri kapsamında 12 farklı dilde (Almanca, İngilizce, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Yunanca, Rusça vb.) yurtdışına çağrı merkezi hizmeti veriyor. Entegre e-ticaret hizmetlerinde Avrupa’nın en büyük servis sağlayıcısı Arvato, şirketlere web-shop’un oluşturulmasından, ERP sistemleri ile entegrasyona, e-ticarete özel lojistik hizmetlerin sağlanmasından, ödeme sistemlerinin oluşturulmasına, müşteri hizmetleri yönetiminden, dijital pazarlama çözümleri ve tahsilattan satış sonrası desteğe kadar uçtan uca entegre “Business Process Outsourcing” (BPO) hizmetleri sunuyor.

Tags: AtlasglobalCağrıÇağrı merkezi
Previous Post

Hitachi Content Platform Anywhere, 2015 Bulut Bilişim Depolama Mükemmellik Ödülü’nü Kazandı

Next Post

Canon ’dan, Tek Mürekkep Tankıyla 7 Bin Baskı Yapabilen Yazıcı!

Next Post
Canon ’dan, Tek Mürekkep Tankıyla  7 Bin Baskı Yapabilen Yazıcı!

Canon ’dan, Tek Mürekkep Tankıyla 7 Bin Baskı Yapabilen Yazıcı!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG