• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

HUAWEI IMS ’te de Pazar Lideri

30 Aralık 2015
in Dosya Konusu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Huawei, uluslararası IHS Infonetics şirketinin açıkladığı araştırma sonuçlarına göre, IMS
(IP-Multimedya Alt Sistemleri) kategorisinde 2015’te pazar liderliğine yükseldi. Huawei ayrıca, bulutlaştırma teknolojilerinde de pazar lideri konumunda yer alıyor.

 

Dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden IHS Infonetics’in ortaya koyduğu araştırma sonuçlarına göre Huawei, 2015’i IMS (IP-Multimedya Alt Sistemleri) kategorisinde dünyanın 1 numaralı ekipman sağlayıcısı olarak tamamladı. 2015 IMS Ekipman Sağlayıcı Değerlendirmesi sonuçlarına göre Huawei, hem pazardaki faaliyetleri hem de hızlı ve verimli iş yapabilme kapasitesiyle, IMS pazarında liderliği elde etti.

 

Markaların pazardaki faaliyetleri özelinde gerçekleştirilen değerlendirmeler; pazar payı, finansal durum, marka algısı ve çözüm kapasitesi kriterlerini içeriyor. Huawei, güvenilir ürün ve servisleriyle IMS pazarında oldukça önemli bir konumda yer alıyor ve birçok operatör tarafından da tercih ediliyor. Huawei, 2015 sonu itibarıyla 80’den fazla ülkede 230’dan fazla IMS anlaşmasına imza atarken, 68 adet de global VoLTE (LTE Ses Servisleri) anlaşması gerçekleştirdi.

 

Pazarda hızlı ve verimli iş yapabilme başarısının ölçümünde ise ekipman sağlayıcılar için, inovasyon düzeyi ve network fonksiyonlarının sanallaştırılması (NFV) ile yeni nesil teknolojilerin geliştirilmesi gibi kriterler göz önünde bulunduruluyor. Huawei, bu alanlarda yapılan değerlendirmelerde de en yüksek skoru elde etmeyi başardı.

 

Temmuz 2015’te gerçekleştirilen en son NFV pazar araştırmalarına göre; NVF pazarının büyüklüğü özelinde, 2014’te açıklanan 950 milyon dolarlık değerin, 2019’da 11,6 milyar dolara erişeceği öngörülüyor. Bu da yaklaşık %65 oranında yıllık bileşik büyüme oranı anlamına geliyor. Bu hızlı gelişim, NFV çağının hızla yaklaşmakta olduğunu da gösteriyor. Standardizasyonlar, organizasyonlar, açık kaynak organizasyonları, operatörler ve sağlayıcılar, NFV endüstrisinin gelişimi için işbirliğine gitmeye hazırlanıyor.

 

IHS Infonetics’in IMS pazar lideri olarak açıkladığı Huawei, inovasyon alanındaki yetenekleri ve Ar-Ge yatırımlarıyla yeni nesil NFV teknolojilerinin gelişimine de katkı sağlıyor. Bu durum Huawei’nin uzman olduğu, network mimari dönüşümü ve teknik dönüşüm çerçevesinde önemli fırsatları da beraberinde getiriyor. Huawei’nin sürekli artan NFV yatırımları, bu alandaki pazar hâkimiyetini de önemli ölçüde artırırken, “Bulutlaştırma Teknolojileri” ve “Bulut IMS” özelinde de markanın sektördeki bilinirliği, günden güne artıyor.

 

Huawei 2015’de, Vodafone ile birlikte dünyanın ilk bulut tabanlı VoLTE (LTE Ses Servisleri) hizmetini İtalya’da ticari kullanıma sundu ve bu servisle, “2015 IMS Sektör Ödülleri” kapsamında, “En İyi Bulut/Sanallaştırma IMS Çözümü” ödülünün sahibi oldu. Yine 2015 yılında, Bulut tabanlı LTE ses iletişimi ve mobil ağ mimarisi, Huawei ve China Mobile’a, Telecom Asia okurlarının oylarıyla, “Yılın Kablosuz Ağ İnovasyon Projesi” ödülünü getirdi. Tüm bu başarılar, Huawei’nin bulut çözümlerindeki liderliğini, bu alandaki teknolojik inovasyonla birlikte, markanın sektöre katkılarını ve uygulama pratiği özelinde ulaştığı noktayı, bir kez daha ortaya koyuyor.

 

Huawei IMS sistemleri Türkiye’de hizmet veren telekomünikasyon operatörleri, Türk Telekom Grubu, Vodafone ve Turkcell tarafından da yaygın olarak kullanılıyor. Huawei’nin ödüllü IMS sistemi, ilk olarak LTE ses iletişimi kapsamında Türk Telekom Grubu tarafından kullanıldı. Vodafone Türkiye de Huawei IMS sistemini, LTE ses iletişimi çerçevesinde kullanıma alırken, aynı zamanda gelecekte hayata geçecek projeleri için de hizmet kapsamına dâhil etti. Turkcell de yapmış olduğu anlaşmaya istinaden, Huawei IMS uygulama sunucularının, Turkcell LTE servisleri kapsamında, ses iletimi için kullanılacağını açıkladı.

 

 

Tags: HuaweiHUAWEI IMSHUAWEI IMS ’te de Pazar Lideri
Previous Post

Samsung Electronics Türkiye’nin Yeni “Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Direktörü” Mert Gürsoy oldu

Next Post

Türkiye’de 4 Kişilik Bir Ailenin Yıllık Haberleşme Gideri Yaklaşık 2695 TL

Next Post
2016’da Türkiye’de İnternet Ucuzlayacak Mı?

Türkiye’de 4 Kişilik Bir Ailenin Yıllık Haberleşme Gideri Yaklaşık 2695 TL

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG