• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Quandoo ve Foursquare Güçlerini Birleştirdi

16 Aralık 2015
in Telekomünikasyon & Mobil
Quandoo ve Foursquare Güçlerini Birleştirdi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Online restoran rezervasyon firması Quandoo, Button altyapısı sayesinde Foursquare uygulaması üzerinden de online rezervasyon imkanı sunmaya başladı. Bu işbirliği, Foursquare kullanıcılarına hızlı ve kolay bir restoran rezervasyon deneyimi sunacak.

Avrupa ve Asya’nın en hızlı büyüyen online restoran rezervasyon firması Quandoo, 16 Aralık’tan itibaren Foursquare kullanıcılarına Foursquare uygulaması üzerinden online rezervasyon imkanı sunmaya başladı. Bu entegrasyon, uygulamalar arası bağlantı sağlayan, içeriğe bağlı ticaret platformu Button altyapısı sayesinde gerçekleştirilecek. Foursquare kullanıcıları, Türkiye’de ve İtalya’daki en iyi restoranları keşfederek, Quandoo aracılığıyla Foursquare uygulaması üzerinden de rezervasyon yapabilecek.

Restoran rezervasyon alanının dijitalleşmesi sürecine öncülük etmeye devam edeceklerini belirten Quandoo kurucusu ve CEO’su Philipp Magin; “Türkiye ve İtalya gibi online rezervasyon oranının düşük olduğu iki ülkede, Foursquare ile yapılan bu işbirliğinin rezervasyon kültürünün dijitale kaydırılması adına atılmış önemli bir adım olduğuna inanıyoruz.” dedi.1450265597_Quandoo_Button_Turkish

“Portföyümüzdeki anlaşmalı restoranlarımıza, Foursquare uygulaması üzerinden de rezervasyon yapılabilmesi, Türkiye’deki restoran rezervasyon kültürünün bir üst seviyeye taşınabilmesi için büyük önem taşıyor” diyen Quandoo Türkiye Ülke Müdürü Hazım Bumin de, Aralık 2015 itibariyle İstanbul’da 1500’e yakın restoran ile anlaşmaları bulunduğunu ve bu alanda aylık büyümelerinin %10 olduğunu dile getirdi.

Foursquare Ürün Yönetiminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Noah Weiss ise konuyu şu sözlerle değerlendirdi: “Türkiye ve İtalya, Foursquare olarak en iyi müşteri deneyimini sunmayı hedeflediğimiz Avrupa ülkeleri arasında yer alıyor. Button altyapısı sayesinde Quandoo ile kolay bir şekilde entegrasyonu gerçekleştirerek, kullanıcılarımıza restoran rezervasyonu hizmetini sunabiliyoruz.”

1450265597_Quandoo_Turkish

Button kurucusu ve CEO’su Michael Jaconi ise yaptığı açıklamada; Button platformunun, firmalara kendi uygulamalarına ilave işlevler katmalarına imkan sağladığını, uygulamalar arası duvarların yıkılarak, kullanıcıların ihtiyaçları olan mal ya da hizmetlere kolayca ulaşabilmelerinin mümkün hale geldiğini belirtti. Bu şekilde, uygulama üreticilerinin ilave gelir alanları yaratmalarının da önünün açıldığını ifade etti.

Artan akıllı telefon ve mobil internet kullanımı, konum bazlı hizmetlerin ve bu şekilde faaliyette bulunan girişimlerin önemini daha da arttırıyor. Asya ve Orta Doğu ülkelerinde Quandoo kullanımının % 75’i mobil üzerinden gerçekleştirilirken, diğer bölgelerde de, yılın her çeyreğinde çift haneli büyüme rakamları gözleniyor. Foursquare ile yapılan işbirliğinin bu oranları Türkiye’de ve İtalya’da da yükseltmesi bekleniyor.

Tags: FoursquaremansetQuandooQuandoo ve Foursquare
Previous Post

Uzay Konusundaki Deneyimimizi Türkiye ile Paylaşıyoruz

Next Post

Şirketlerin Yeni Trendi: Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing) Twentify Kurucu Ortağı İlker İnanç Anlatıyor:

Next Post
Şirketlerin Yeni Trendi: Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing) Twentify Kurucu Ortağı İlker İnanç Anlatıyor:

Şirketlerin Yeni Trendi: Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing) Twentify Kurucu Ortağı İlker İnanç Anlatıyor:

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG