• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dünyadaki İleri Teknoloji Üreticileri, Rekabet İçin Sosyal Ağları İşaret Ediyorlar

03 Ekim 2012
in Sektörel Teknolojiler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Otomotiv, uzay, ileri teknoloji elektronik ve endüstriyel donanım alanlarında faaliyet gösteren 14 ülkeden 378 üreticinin katılımıyla, “IDC Manufacturing Insights” tarafından yürütülen ve Infor’un sponsorluğunda gerçekleştirilen araştırmada; kötü karar verme ortamları, dünyanın her yerindeki üreticiler tarafından büyümenin önündeki kritik bir engel olarak algılanyor.Ancak şirketlerin kullanmış olduğu yetersiz sistemler, zayıf veriler ve şirketlerin ortak entegrasyonunun daha iyi karar verme uygulamalarının önünde engel teşkil ediyor.

Yapılan araştırmada, üreticilerin yüzde 60’ına göre, iş uygulamaları ve IT sistemlerinin; ERP sistemlerinde işbirlikçi sosyal ağ kurma özellikleri bulunmayışıyla, özellikle de doğru karar verme ortamının oluşturulamayışıyla birlikte, halihazırda operasyonel mükemmellik için gerekli karar verme süreçlerini kısıtladığını. Hangi özellikleri istedikleri sorulduğunda, üreticiler daha hızlı iş uygulamaları, gerçek zamanlı bilgi ve işbirliğinin, daha iyi çalışma uygulamaları ve daha iyi kararların anahtarı olduğunu belirtiyor.

Araştırma 2011 yılının Ekim ayında Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Brezilya, Avustralya, Çin, Hindistan, Japonya, Katar, Suudi Arabistan, BAE ve Rusya’dan 378 üretici ile yürütüldü.

Bültene göre, daha iyi karar verme süreçlerinin önündeki engeller endüstriler arasında çeşitlilik gösterirken, uzay ve endüstriyel makine endüstrileri çoklu sistemlerdeki farklı verileri temel güçlük olarak belirtiyor (sırasıyla % 67 ve 68). Otomotiv şirketleri, yetersiz ortak entegrasyonuna işaret ederken (% 77), ileri teknoloji elektronik sektörü veri yokluğu ya da hatalı verileri suçluyor (% 64).

Daha hızlı iş uygulamaları (% 85), gerçek zamanlı bilgiye erişim (% 60) ve daha iyi işbirliği (% 60), tüm bölgeler ve endüstrilerde, karar verme sürecini geliştirmenin anahtarı olarak anılıyor.

İşbirliği ve sosyal ağ kurma, üreticilerin gündemlerinde hızla üst sıralara tırmanıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 35’i mobil ve sosyal ağ kurmanın gelecekte çalışma biçimlerini tamamen değiştireceğini de iddia ediyor.

Önümüzdeki üç yıla bakacak olursak, hız üreticiler için kritik bir önem taşıyor. Özellikle uzay (%71) ve ileri teknoloji elektronik (% 78) endüstrilerinde işin gerektirdiği değişikliklere daha hızlı tepki vermek ve uygulamaları operasyonel mükemmelliğe ulaşmaya elverişli hale getirmek (%72) üreticilerin isteklerinin başında geliyor. Daha iyi bir kavrayış (% 58) ve iyileşen işbirliği (% 42) de kısa ve orta vadeli ERP ihtiyaçlarının başını çekiyor.

Previous Post

Türk halkı Facebook gibi sosyal paylaşım sitelerine sıklıkla giriyor.

Next Post

Blackberry”den türk uygulamacılarına 3 milyon dolar…

Next Post

Blackberry''den türk uygulamacılarına 3 milyon dolar...

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG