• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

TeknoSA, Mobil Alışveriş Deneyiminde Birinci Oldu

01 Eylül 2015
in Kurumsal Uygulamalar
TeknoSA, Mobil Alışveriş Deneyiminde Birinci Oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

TeknoSA’nın mobil uygulamaları, dünyanın önde gelen bankaları, ödeme şirketleri, perakendecileri ve mobil operatörlerine teknoloji platformları, hizmetleri sunan Monitise’ın Türkiye’deki “Türkiye Mobil Uygulamaları Araştırması” sonucunda elektronik kategorisinde birinci oldu.

Avrupa’nın en önemli mobil teknoloji şirketlerinden Monitise’nin “Türkiye Mobil Uygulamaları Araştırması”nda TeknoSA, elektronik kategorisinde birinci oldu. Türkiye teknoloji perakendeciliğinin lideri TeknoSA, hem kullanıcı deneyimi kategorisinde hem de kullanıcı arayüzü değerlendirmesinde en yüksek puanı aldı. Kullanıcı deneyimi kategorisinde kriterlerin “ilk izlenim, göz atma/arama, satın alma ve marka-kullanıcı etkileşimi” kategorileri altında toplandığı, kullanıcı arayüzü değerlendirmesinde ise “marka kimliği ile mobil uyum, mobil standartlarına uyum, içerik ve görsel uyum, mobile özel deneyimler” olarak sınıflandırıldığı araştırmada 25 ayrı e-ticaret sitesi değerlendirildi ve TeknoSA mobil uygulamaları tüm kriterlerde öne çıktı.

TeknoSA mağazalarında yer alan her ürünü kullanıcıların cebine ve tabletine getiren uygulamaların çok kısa sürede ciddi bir trend yakaladığına dikkat çeken TeknoSA Pazarlama Direktörü Cem Işık; “TeknoSA’nın çoklu kanal stratejisinde mobilin yeri çok önemli. Bu alanda yatırımlara öncelik veriyoruz. Mobil sadece bir kanal değil, alışveriş alışkanlıklarını da değiştiren bir platform. Mobil aplikasyonlarımızın indirilme sayısı 1,5 milyona yaklaştı. Aplikasyonlarımız ve mobil sitemiz, Teknosa.com cirosunun %15’ini gerçekleştiriyor. Mobil alışverişin yükselişi e-ticarete göre çok hızlı olacak.” şeklinde değerlendirmede bulundu.

Tags: Mobil AlışverişsonhaberTeknosaTürkiye Mobil Uygulamaları
Previous Post

LG Tone Ultra Bluetooth Kulaklıklar, Pazara Yeni Bir Soluk Getirecek

Next Post

Kurumunuzun Network Güvenliğini Sağlamaya Yardımcı Olacak 10 Öneri  

Next Post
TeknoSA, Mobil Alışveriş Deneyiminde Birinci Oldu

Kurumunuzun Network Güvenliğini Sağlamaya Yardımcı Olacak 10 Öneri  

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG