• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Akbank, NCR’ın Interaktif Teller çözümünü seçti…

18 Haziran 2015
in IT Gündem
Akbank, NCR’ın Interaktif Teller çözümünü seçti…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Avrupa’da ilk kez Akbank tarafından uygulanmaya başlanan NCR SelfServ™ 91 Interactive Teller çözümü, video bankacılık teknolojisi üzerinden kullanılıyor…

Akbank, NCR’ın Interactive Teller çözümünü uyguladığı lokasyonlarda, müşterilerin günlük bankacılık hizmetlerine erişimlerini daha kolay ve yaygın hale getirerek müşteri deneyimini daha da iyileştirmeyi hedefliyor. NCR SelfServ™ 91 Interactive Teller çözümü, Avrupa’da ilk olarak Akbank tarafından kullanılıyor.

Akbank, NCR Video bankacılık teknolojisinin kullanıldığı, Bahariye Şubesi Cevahir Alışveriş Merkezi ve Gültepe semtinde açtığı mini şubesiyle üç lokasyonda, farklı iş modelleri ile 2015 yılbaşından itibaren hizmet vermeye başladı.

Akbank Direkt Bankacılık’tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, “Müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitemizi daha da arttırmak için teknolojiyi bir kaldıraç olarak kullanıyoruz. NCR Interactive Teller uygulamasını hayata geçirerek, müşteri hizmetlerinde yüz yüze insan etkileşiminin avantajlarını kaybetmeden teknolojinin bankacılık sektörü için sağladığı verimlilik ve etkinlik arttırıcı faydalarını kullanmış oluyoruz. Müşteri odaklılık yaklaşımımıza uyumlu bu uygulama ile çalışanlarımızın müşterilerimizin danışmanlık gerektiren kompleks bankacılık ihtiyaçlarına daha da çok zaman ayırmalarını sağlamayı amaçlıyoruz” dedi.

NCR Türkiye Genel Müdürü Yalçın Orhon, “Interaktif Teller gibi destekli servis bankacılık çözümleri, şubelerdeki gişecilerin, video gişecilerine dönüştürülmesine, işlemlerin bu kanala kaydırılarak şube personelinin gişe arkasından kalkmasına ve daha büyük uzmanlık ve danışmanlık gerektiren ihtiyaçları olan müşterilere daha iyi hizmet verilmesine olanak tanıyabilir” dedi.

NCR Interactive Teller, mesai saatleri dışında da gişe hizmetlerine erişim sunuyor, yeni mini şubeler oluşturuyor ve şubelerin hizmet vermediği yerlerde bankacılık hizmetleri sunuyor ve bütün bunları NCR ITM’inin gelişmiş özelliklerinden yararlanarak, para yatırma, çekme, fatura ödeme, yeni hesap açma ve kredi başvurusu gibi işlemleri yaparak sağlıyor.

Tags: AkbankInteraktif TellerNCRNCR Selfserv
Previous Post

Yeditepe’de disiplinlerarası bilim buluşması…

Next Post

Teknofix, teknoloji ihtiyaçlarına tüm Türkiye’de yerinde hizmet sunacak…

Next Post
Teknofix, teknoloji ihtiyaçlarına tüm Türkiye’de yerinde hizmet sunacak…

Teknofix, teknoloji ihtiyaçlarına tüm Türkiye’de yerinde hizmet sunacak…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG