• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Reklam ödülü Altın Effie Intel’in…

07 Haziran 2015
in IT Gündem
Reklam ödülü Altın Effie Intel’in…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Intel’in HP ve Teknosa’yla birlikte “Duruma Göre Laptop, Kafana Göre Tablet yani 2’si 1 Arada!” sloganıyla yeni ürün kategorisini anlattığı pazarlama iletişimi kampanyası, Altın Effie ödülüne layık görüldü…

Intel Türkiye, HP ve Teknosa işbirliği ile gerçekleştirilen “Duruma Göre Laptop, Kafana Göre Tablet yani 2’si 1 Arada!” başlıklı kampanya, reklam ve pazarlama iletişimi dünyasının en prestijli ödüllerinden Effie’ye hak kazandı. Yarışmaya geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Telekomünikasyon ve Bilgi Teknolojileri kategorisinde katılan Intel Türkiye, “Altın Effie” ödülü ile diğer adayları geride bıraktı.

Reklam filmi, 2’si 1 Arada laptopların hem laptop hem tablet özelliklerinin ofis içinde tartışılırken birden önemli bir dünya meselesi haline gelmesiyle başlıyor. Daha sonra bu tartışma ikiz kardeşler, çiftler, futbolcular, dizi oyuncuları, birleşmiş milletler, jetler, uydular derken tüm dünyayı etkisi altına alıyor. Sonunda da 2’si 1 Arada laptop olan HP Stream X360`ın bu tartışmayı, hem tablet hem laptop olabilmesi ile çözmesi ana fikrine dayanıyor. Altın Effie ödüllü kampanya ayrıca gazete ilanları, mağaza içi aktiviteler, radyo, sosyal ve dijital medya ile de desteklendi.

Tüm dünyada 47 yıllık tarihiyle iletişim çevrelerinde büyük ilgiyle takip edilen Effie, pazarlama odaklı olarak markanın değerini ve ticari performansını artıran başarılı reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarını ödüllendiriyor. 40 ülkede yapılan ve etkili reklam yönetimi için önemli bir referans niteliğinde olan Effie Ödülleri, Türkiye’de 2005 yılından beri düzenleniyor.

 

Tags: Altın EffieeffieIntel
Previous Post

Citrix Workspace Cloud’u tanıttı… 

Next Post

HP, en seçkin ve en becerikli PC’sini gün yüzüne çıkardı!..

Next Post
HP, en seçkin ve en becerikli PC’sini gün yüzüne çıkardı!..

HP, en seçkin ve en becerikli PC’sini gün yüzüne çıkardı!..

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG