• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türk Telekom Grubu’ndan Isparta’ya Yeni İstihdam İmkânı…

18 Mayıs 2015
in Telekomünikasyon
Türk Telekom Grubu’ndan Isparta’ya Yeni İstihdam İmkânı…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Erkan_AkdemirIsparta Çağrı Merkezi; Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Eski Bakanı Lütfi Elvan, Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir ve Isparta Valisi Vahdettin Özkan’ın katıldığı törenle hizmete girdi…

Türk Telekom Grubu Isparta Çağrı Merkezi, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Eski Bakanı Lütfi Elvan, Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir ve Isparta Valisi Vahdettin Özkan’ın katıldığı törenle 7 Mayıs 2015’te hizmete açıldı. Isparta ve çevresinde 200’ün üzerinde kişiye istihdam olanağı sağlayan Isparta Çağrı Merkezi, bölge ekonomisinin ve nitelikli insan kaynağının gelişimine de katkıda bulunacak.

“Türk Telekom Grubu olarak, yeni entegre yapımızdan aldığımız güç ve Türkiye’nin teknolojik geleceğini şekillendirme vizyonumuzla, hizmet ve yatırımlarımızı zenginleştiriyoruz” diyen Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO’su Erkan Akdemir, “Grup olarak çağrı merkezi yatırımlarını çok önemsiyoruz. Çünkü çağrı merkezlerimizin her birini, Anadolu’nun dört bir yanında istihdam yaratan, gençlerimizin bulundukları şehre olan bağlılığını artıran önemli birer hizmet noktası olarak görüyoruz. Amacımız çağrı merkezleriyle yarattığımız istihdamı ülke çapında daha da arttırmaktır” açıklamasında bulundu.

Çağrı merkezlerinde hedef 2023 yılında 400 bin istihdam…

Çağrı merkezlerinde Türk Telekom Grubu olarak, sektör ortalamasının üzerinde büyümeye imza attıklarına dikkat çeken Akdemir, sözlerini şöyle sürdürdü: “Türkiye’de son 13 yıldır istihdam yaratma konusunda atılan adımların temelinde, yatırım coğrafyasını genişletme ve sadece çalışan için değil, içinde bulunduğu ekosistem için de değer yaratma vizyonu bulunuyor. Yatırımlarımızı planlarken bu çaba ve vizyon bize ışık tutuyor, ilham veriyor. Çağrı merkezi yatırımlarımız, imkânlarımızı Türkiye’de istihdamın artırılmasına ve ülkemizin kalkınmasına yönelik projeleri hayata geçirmek için seferber ettiğimizin en somut kanıtıdır. 2023’te Türkiye’nin çağrı merkezi istihdam hedefi 400 bin kişi. Bu hedefe ulaşılmasına katkı sağlamak üzerimize düşen bir sorumluluktur. Biz bu sorumluluğu yerine yetirme konusunda istekli ve hazırız.”

200’den fazla kişiye istihdam sağlayacak…

Isparta’nın en üstün kalitede hizmete layık bir şehir olduğunu vurgulayan Akdemir, “Grubun Isparta’daki varlığının bu şehrin gelişimi ve ekonomisine hız kazandıracağını inanıyorum. Bugün açtığımız çağrı merkezimizle Isparta ve çevresinde 200’ün üzerinde istihdam yarattık. Aileleriyle birlikte 600’den fazla kişinin hayatına dokunuyoruz. Türkiye’nin 24 farklı bölgesinde yaklaşık 7 bin müşteri temsilcisiyle, müşterilerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz. Bugün Isparta’nın da bu bölgeler arasında yer almasından büyük memnuniyet duyuyoruz. Açılan bu yeni merkezle Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren çağrı merkezlerimizde edindiğimiz birikim ve deneyimi Isparta’ya da taşıyacağız” dedi.

Lütfi Elvan: “Hedefimiz 5 yılda 400 bin çağrı merkezi çalışanı”

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Eski Bakanı Lütfi Elvan da açılış töreninde yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Bugün hem bizim hem de Isparta için son derece önemli bir gün. Çünkü bugün yeni bir iş ve aş kapısı açıyoruz. 210 kardeşimiz şu anda çağrı merkezinde çalışmaya başladı. Bu 210’u birkaç ay içinde 400’e, yılsonuna doğru da 1000’e çıkarmayı hedefliyoruz. Burada bacasız bir fabrikanın açılışını gerçekleştirdik. Türkiye’de bilgi ve iletişim teknolojileri alanında inanılmaz bir rekabet, hızlı bir büyüme ve gelişim var. Türkiye’de 100 bin civarında vatandaşımız çağrı merkezlerinde istihdam edilmiş durumda. Bizim hedefimiz önümüzdeki 5 yıl içinde çağrı merkezlerinde çalışan kişi sayısını 400 bine yükseltmektir.”

Isparta çalışanların yeni açılan çağrı merkeziyle Türkiye’nin her köşesine uzanacağını, Hakkâri’den, Erzurum’dan, Van’dan, Edirne’den, Kırklareli’nden gelen telefonları cevaplayarak hizmet sunacağını vurgulayan Elvan, “Bu sektörün önümüzdeki yıllarda daha fazla canlanacağını umuyorum. Isparta’ya böyle bir değeri kazandırmaktan memnunuz” dedi.

Tags: Erkan AkdemirIsparta Çağrı MerkeziLütfi ElvanTurk TelekomVahdettin Özkan
Previous Post

Turkcell’in Gelmiş Geçmiş En Akıllı Telefonu T60’ı Tanıttı…

Next Post

LG G4 Artık Türkiye’de!

Next Post
LG G4 Artık Türkiye’de!

LG G4 Artık Türkiye’de!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG