• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

E-ticarette satın alma kararının en zor verildiği sektör giyim…

01 Mayıs 2015
in IT Gündem
E-ticarette satın alma kararının en zor verildiği sektör giyim…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

01Tüketicilerin internet alışverişlerindeki alışkanlıklarını inceleyen intelliAd araştırmasına göre, kişisel bakım ürünlerinde 54 saat olan satın alma kararının verilme süresi, giyim alışverişlerinde 195 saati buluyor…

Online ve offline kampanyaların ölçümlenmesini ve optimizasyonunu sağlayan Performans Pazarlama Platformu’nu sunan intelliAd, internetten giyim alışverişi yapan tüketicilerin alışkanlıklarını inceledi.

Araştırma ile ilgili bilgi veren intelliAd’in Türkiye temsilcisi Metrics34’ün Yönetim Kurulu Başkanı Levent Karaçam, 270 bini aşkın internet kullanıcısının e-ticaret alışkanlıklarının incelendiğini söyledi. Online giyim alışverişinde satın alma kararının diğer sektörlere göre daha uzun olduğunu belirten Karaçam, “Moda sektöründe ortalama satın alma kararı süresi 195 saat ile 1 haftanın üzerinde bulunuyor. Ulaşım sektöründe 139 saat olan bu süre, ev eşyası alışverişlerinde 90 saate, güzellik ve kişisel bakım ürünleri alışverişlerinde ise 54 saate kadar düşüyor” dedi.

Hafta sonları mobil cihazlar revaçta…

Online giysi alışverişlerinin hafta içinde ağırlıklı olarak bilgisayarlar aracılığıyla yapıldığını kaydeden Karaçam, “Hafta sonları bu eğilimin değiştiğini görüyoruz. Örneğin cumartesi günleri, akıllı telefonla yapılan moda alışverişleri hafta içine kıyasla yüzde 22 oranında artıyor. Mobil cihazlar arasında en yüksek dönüşüm oranını sağlayanın ise tablet olduğunu görüyoruz. Hafta sonlarında tablet üzerinden yapılan giyim alışverişleri yüzde 27 oranında artış kaydediyor” diye konuştu.

Pazar ve pazartesi araştırma günleri…

Levent Karaçam, intelliAd’in araştırmasının, tüketicilerin pazar ve pazartesi günlerinde alışverişten çok, satın almayı planladıkları ürünlere yönelik araştırma yaptıklarını ortaya koyduğunu söyledi. Bu nedenle reklamveren açısından bu iki günün ideal “prospect targeting” günleri olduğuna dikkat çeken Karaçam, “En çok satışın gerçekleştiği ve dönüşüm oranının en yüksek olduğu çarşamba ve perşembe günleri ise retargeting için en uygun günler olarak öne çıkıyor” dedi.

Tags: e-ticaretGiyimintelliAdsektör
Previous Post

Değerli Veri İle “Veri Otobanı” Kurulmalı

Next Post

Tabletin Yeni Ailesi; Ttec MagicTab…

Next Post
Tabletin Yeni Ailesi; Ttec MagicTab…

Tabletin Yeni Ailesi; Ttec MagicTab…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG