• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

OBASE, RichRelevance İle İş Ortaklığı Yaptı

08 Mayıs 2015
in Sektörel Teknolojiler
OBASE, RichRelevance İle İş Ortaklığı Yaptı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

obaseKişiselleştirilmiş pazarlamaya yönelik omni-channel uygulamalarını tüm web, mobil ve mağaza içi ortamlar üzerinde sunan dünya lideri RichRelevance, inovatif çözümlerini OBASE’in 20 yılı aşkın perakende ve veriye dayalı akıllı otomasyon ve karar destek sistemi alanlarındaki deneyimi ile birleştirdi.

Sunduğu çözümlerle alışveriş ortamı ve müşterinin dijital dokusuna uyumlu, müşterinin o an ihtiyaç duyduğu, hatta sonradan ihtiyaç duyacağı öneriler ve müşteri deneyimini iyileştirecek hizmetler sunan OBASE, yetkinliklerini her gün daha ileriye taşıyor. OBASE bu noktada kendi çözümlerini tamamlayan Amazon’un akıllı öneri sistemini inşa eden David Selinger ve ekibinin kurduğu dinamik kişiselleştirmede dünya lideri RichRelevance ile iş ortaklığı gerçekleştirdi. OBASE, müşteri verilerini iş değerine dönüştüren karar destek sistemi alanlarındaki deneyimlerini, RichRelevance’ın e-ticaret ve çok kanallı yapılardaki kişiselleştirme deneyimi ile birleştirerek e-ticaret ve perakende kuruluşlarına kişiye özel akıllı öneri operasyonunu kesintisiz yürütme imkanı sağlamayı amaçlıyor.

OBASE Genel Müdürü Dr. Bülent Dal 7 Mayıs’da Hilton Kozyatağı Conference Center’da gerçekleştirilen 4. E-Ticaret Konferansı’nda yaptığı konuşmasında Türkiye’deki omni-channel uygulamalar ve RichRelevance iş ortaklığı ile ilgili şunları söyledi: “Müşterinin tüm geçmiş deneyimini ve anlık etkileşimlerini izleyip en özel öneriyi sunmak günümüzde dünyadaki tüm şirketlerin önceliğidir. Türkiye’de ise bu anlamda kişiselleştirme ve akıllı öneri sistemlerini kullanan firmalar henüz oldukça az. Şirketler pazarlarını büyütmek, hatta varlıklarını devam ettirebilmek için operasyonlarını ve pazarlama stratejilerini kişiye özel öneriler sunan uygulamalarla genişletmek zorundalar. Temmuz sonunda yayınlanan L2 Intelligence Report, Omni-Channel raporuna göre dijital kanallar tarafından etkilenerek yapılan fiziksel mağaza satışları 2012’de %14 iken, 2013’de %36’ya çıkmış bulunmakta. Lüks ürünler, elektronik ve otomobil ürünlerinde bu oran %50’ye ulaşmış durumda. Alanında dünya lideri olan RichRelevance ile gerçekleştirdiğimiz iş ortaklığı ile Türkiye’deki e-ticaret ve perakende kuruluşlarının da online ve offline’ın etkileşiminin neden olduğu bu sinerjiden en verimli şekilde faydalanmaları ve büyümelerine katkı sağlamayı istiyoruz.”

RichRelevance CEO’su Eduardo Sanchez ise konu ile ilgili şunları söyledi; “Kişiselleştirmiş uygulamalar global firmalar için en önemli stratejik zorunluluk olarak ortaya çıkmaktadır. OBASE ile iş ortaklığımız, OBASE’in üstün kaynakları ve uzmanlığı ile Türkiye’deki perakende firmalarının da tüketicilerine özel taleplerine göre ileri bir müşteri deneyimi yaşatmalarını sağlamaktadır.”

Tags: internetkurumsal
Previous Post

OKSİJEN, Türkiye’nin ilk yerli akıllı konum belirleme sistemini geliştirdi…

Next Post

Kullanıcı deneyimine yatırım yapmak e-ticaret şirketlerine kazandırıyor…

Next Post
Kullanıcı deneyimine yatırım yapmak e-ticaret şirketlerine kazandırıyor…

Kullanıcı deneyimine yatırım yapmak e-ticaret şirketlerine kazandırıyor…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG