• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı

22 Ocak 2015
in Kariyer
Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

kliksaSabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü görevine Özberk Ölçer getirildi. Performans pazarlaması, web analitiği, dönüşüm optimizasyonu, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru pazarlamacılığı (SEM) alanlarında uzmanlığı bulunan Ölçer, Kliksa’nın dijital ve offline pazarlama, CRM ve iş zekası departmanlarının yönetiminden sorumlu olacak.

Profesyonel kariyerine 2003 yılında Siberlig’de Turnuva Koordinatörü olarak başlayan Ölçer, 4’ü büyük ve ulusal olmak üzere 10’un üzerinde profesyonel oyun turnuvasının organizasyonunu ve başhakemliğini yaptı. Kariyerine devam ederken, 2004-2014 yılları arasında World Cyber Games’de turnuva hakemi olarak da görev aldı. Siberlig’in ardından Quinta Travel’da E-ticaret Müdürü olarak çalışan Ölçer, büyük otel zincirlerinin e-ticaret dönüşümlerinin başlatılmasına ve Expedia gibi önemli seyahat sitelerine entegrasyonların yapılmasına dair projeleri yürüttü. 2008’de SEM A.Ş.’ye Yazılım Mühendisi olarak transfer olan Ölçer, burada sırasıyla Web Analitik Direktörlüğü ve Performans Pazarlama Direktörlüğü görevlerini üstlenerek, Türkiye’nin kendi alanlarında en büyük şirketlerine dijital pazarlama ve e-ticaret konularında danışmanlık verdi. Galatasaray Üniversitesi, Bilgi Üniversitesi ve Google Akademi’de “Analytics ve Dijital Pazarlama” eğitimleri veren Ölçer’in, performans pazarlaması, web analitiği, dönüşüm optimizasyonu, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru pazarlamacılığı (SEM) alanlarında uzmanlığı bulunuyor.

Tags: kurumsaltechnology
Previous Post

Metrics34 Tarafından Sunulan TV-Takibi ile E-ticarette Artık TV Reklamlarının Etkisi De Ölçülebiliyor

Next Post

Dünyaca Ünlü “Digital-Life-Design” Konferansında Türk Rüzgarı

Next Post
Dünyaca Ünlü “Digital-Life-Design” Konferansında Türk Rüzgarı

Dünyaca Ünlü “Digital-Life-Design” Konferansında Türk Rüzgarı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG