• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

CMC, sunduğu bulut bilişim hizmetlerinin başarısını anlattı…

27 Kasım 2014
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

CMC, Citrix’in düzenlediği “Mobil Teknolojilerle Geleceğe” başlıklı etkinliğe katılarak, Citrix’le yaptığı işbirliğinin başarılı sonuçlarını, masaüstü sanallaştırma projesinin süreçlerini, bulut bilişim hizmetlerinin detaylarını iş dünyasıyla paylaştı…

Son dönemde bulut teknolojilerinden yararlanarak yeni hizmet modülleri geliştirme üzerine odaklanan CMC, Citrix ile yaptığı işbirliğiyle müşterilerine bulut bilişim alanında önemli ayrıcalıklar yaratıyor. CMC, Citrix’in düzenlediği “Mobil Teknolojilerle Geleceğe” başlıklı etkinliğe katılarak, bulut bilişim alanındaki hizmetlerini, masaüstü sanallaştırma projesinin detaylarını ve başarılı sonuçlarını etkinlik katılımcılarına aktardı. Düzenlenen etkinlikte “CMC, Çağrı Merkezini Bulutlara Taşıyor” başlıklı bir konuşma yapan CMC Bilgi Teknolojileri Direktörü Engin Avcı, sadece CMC lokasyonlarında mevcut müşterilere sundukları deneyimi, farklı lokasyonlarda bilgi güvenliği standartlarını koruyarak sunabilir hale gelmek için uzun zamandır bulut bilişim teknolojilerine yatırım yaptıklarını, Citrix ile yaptıkları işbirliğiyle bulut bilişim alanında müşterilerine önemli avantajlar sağladıklarını belirtti. Avcı, masaüstü sanallaştırmanın hızlı aksiyon alma ve esneklik konusunda önemli ayrıcalıklar sağladığını, kolay yönetilebilirlik özelliği taşıdığını vurguladı. Engin Avcı, bulut bilişim hizmetleriyle, kendi lokasyonlarında çağrı merkezi hizmetleri sunmak isteyen, ancak gerekli santral altyapısı, donanım ve yazılım yatırımı yapmak istemeyen firmalara katma değerli teknolojik çözümler sunduklarını söyledi.

Tags: genelmobilsektörtechnology
Previous Post

Musion Türkiye Kurucusu Murat Günenç: “Girişimcilik Bu Ülkenin Genlerinde Var”

Next Post

Vodafone Türkiye, Felis Ödülleri’ne damgasını vurdu…

Next Post
Vodafone Türkiye, Felis Ödülleri’ne damgasını vurdu…

Vodafone Türkiye, Felis Ödülleri’ne damgasını vurdu…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG