• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Gerçek Zamanlı CRM İle Firmalar, Müşterileri ile İletişimlerini Monologdan Diyaloğa Çeviriyor

15 Aralık 2014
in İş Zekası
Gerçek Zamanlı CRM İle Firmalar, Müşterileri ile İletişimlerini Monologdan Diyaloğa Çeviriyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

intelleİş Zekâsı, Büyük Veri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Konusunda Entegre Çözümler Sunan, Türkiye’de ve Dünyada Birçok Başarılı Projeye İmza Atmış Intellica’nın, Kurucu Ortağı Dr. Kemal Ünaltuna, Gerçek Zamanlı CRM Hakkında Önemli Bilgiler Veriyor.

Gerçek zamanlı CRM’i, firmaların müşterileri ile iletişimlerini monologdan diyaloğa geçirmeleri olarak tanımlayabiliriz. Hedef, müşteri davranışlarını gerçek zamanlı olarak izleyerek, ihtiyacını doğru algılamak ve müşteri hareketleri ile eş zamanlı olarak iletişim yapılmasını sağlamak. Günümüzün hızlı, dinamik ve müşteri merkezli pazarlama dünyasında müşteriyle etkileşimlerin ve kampanya duyurularının müşterinin tam ihtiyacı olduğu anda gerçekleşmesi büyük önem taşıyor. Bu kapsamda, CRM (Müşteri ilişkileri Yönetimi) yerine CEM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) kavramı pazarlamaya yeni bir yön ve ivme kazandırıyor. Ortaya çıkan birçok CRM çözümünün içinde olay tabanlı yani “anlık” aksiyon alabilen yapılar özellikle göze çarpıyor.

Örneğin Intellica’nın EVAM (Event & Action Manager) çözümü ile müşteri hareketlerini gerçek zamanlı olarak analiz edip, çeşitli ortamlardan gelen hareketlerin içerisinde önceden tanımlanmış senaryolara uyan desenler aranıyor. Senaryolardaki desenler keşfedildiğinde ise müşterilere akıllı öneriler yine gerçek zamanlı olarak yapılabiliyor. Bu çözüm sayesinde kampanyaların geri dönüşleri dört-beş kat daha fazla olabiliyor. Ayrıca, müşteri ve olay odaklı yaklaşımlarla, sadece anlamlı nokta ve zamanlarda pazarlama aksiyonlarının yapılması da sağlanıyor. Müşterilerin firma ile her temas anı oldukça değerli. Bu anın doğru değerlendirilmesi, müşteri deneyiminin üst düzeyde tutulması konusunda da böyle yapılar artık her firmanın ihtiyacı haline geliyor.

Türkiye’de gerçek zamanlı CRM yapan şirketlerin sayısı da günden güne artıyor. Özellikle iletişim, bankacılık ve e-business alanlarında kullanımı yaygınlaştı. Bir GSM şirketinin abonelerinin lokasyonuna bağlı olarak iletişim kurması veya abonenin kullanıma göre abonesine avantaj sağlayacak tarifeler önermesi örnekler arasında sayılabilir. Bir başka örnek ise, bir medya grubu ziyaretçi verilerini üretildiği anda kullanarak, okurlarının ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılayabiliyor. Okurların internet ortamında tıkladığı web siteleri, haberler, reklamlar vb. bilgiler izlenerek, ilgi alanlarına uygun içeriklere yönlendirilip, anlık olarak uygun kampanyalar sunulabiliyor.

Tags: donanımkurumsal
Previous Post

Gelecek Maker’larla güzel olacak…

Next Post

Minik Parmaklar Geleceği Programladı

Next Post
Minik Parmaklar Geleceği Programladı

Minik Parmaklar Geleceği Programladı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG