• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Vestel, Turkcell Mobil Teknoloji Ödülü’ne layık görüldü…

19 Ekim 2014
in Kariyer
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Vestel, müşteri memnuniyeti konusunda sunduğu yenilikçi çözümler ile “Turkcell Mobil Teknoloji Ödülüne” layık görüldü…

Ödül, Fortune 500 Türkiye Gala Gecesi kapsamında düzenlenen ödül töreninde Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan’a takdim edildi. Tekcan, törende yaptığı konuşmada şunları ifade etti: “Vestel Müşteri Hizmetleri olarak hedefimiz beklentileri memnuniyete, memnuniyeti de teşekküre dönüştürmek. Bunun için müşterilerimizin her zaman yanı başında olmaya çalışıyoruz. Bu doğrultuda teknolojiyi yakından takip ederek, süreçlerimize entegre ediyoruz. Yaptığımız çalışmalar sonucunda ödüllendirilmek bizler için büyük gurur kaynağı. Bu yıl kazandığımız iki ödüle bir yenisini daha eklemekten mutluluk duyuyoruz.” Fark yaratan çözümlerle müşterilerine ulaşan Vestel, yetkili servis yapılanmasıyla müşterilerine sunduğu satış sonrası servis hizmetlerinin kalitesini ölçüyor. Müşterilerin cep telefonlarını kullanarak memnuniyet anketi doldurmalarına olanak tanıyan Vestel, müşterilerinin aldıkları hizmetle ilgili düşüncelerini kolayca paylaşmalarını sağlıyor. Akıllı telefon uygulamaları ve kısa mesajlar aracılığıyla müşterilerden gelen geri bildirimler Vestel Merkez Servisler’de görevli müşteri temsilcileri tarafından değerlendirilerek müşterilerle iletişime geçiliyor. Müşteri temsilcilerinin yaptığı değerIendirmeler sonucu gerekli durumlarda aksiyon alındığını belirten Dr. A. Tarkan Tekcan sözlerine şöyle devam etti: “Sunduğumuz hizmetlerde hedefimiz müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap vermek. Bunun da en iyi en doğru yolu onları dinlemekten geçiyor. Bunu yapabilmek için de müşterilerimizin geri bildirimleri bizim için çok değerli. Müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler ile hem ödül motivasyon sistemimizi besliyor, hem de iyileştirme çalışmalarımızı planlıyoruz. Müşterilerimizin ankete cevap vererek duyarlı davranmalarından da büyük memnuniyet duyuyoruz. Bunun karşılığında onların da bu yaklaşımımızdan memnun kaldıklarını görmek bizim için çok değerli. Bu uygulamamızın katkıları ile de 5 ayda 500 bin müşterimizin memnuniyeti konusunda bilgi edindik.”

Tags: genelmobilsektörtechnologyTurkcell
Previous Post

Bilişim teknolojileri ürünleri pazar payında dünyanın gerisindeyiz…

Next Post

IBM SmartCamp İstanbul ödülleri sahiplerini buldu!..

Next Post

IBM SmartCamp İstanbul ödülleri sahiplerini buldu!..

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG