• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Türk Telekom Grubu’ndan entegrasyon yolunda önemli bir adım daha…

05 Ekim 2014
in Kurumsal Uygulamalar
Türk Telekom Grubu’ndan entegrasyon  yolunda önemli bir adım daha…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

i12Türk Telekom Grubu, entegrasyon süreci kapsamında önemli bir adım daha atarak ‘tek noktada hizmet’ anlayışına uygun organizasyonel değişiklikleri hayata geçirdi…

Türk Telekom Grubu, entegrasyon sürecinin müşteri odaklı yaklaşım ve sürdürülebilir büyüme stratejisi etrafında şekillenen ikinci aşamasını duyurdu. Bu strateji, müşteri ihtiyaçlarına ve gerekliliklerine tam olarak cevap veren ‘tek noktada hizmet’ yaklaşımının etkin bir şekilde sunulmasını sağlayarak Grubu rakiplerinden ayıracak. Türk Telekom Grubu’nun mobil ve sabit hizmetlerinin birlikte pazara sunulması ve müşteri hizmetlerinin tek çatı altında toplanmasını öngören entegrasyon projesi, teknoloji ve iletişim hizmetlerinde müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını daha etkin bir şekilde karşılamayı hedefiyor. Grup, satış kanallarının ve ticari fonksiyonların tek elden yönetilmesiyle müşterilere sunulan değeri daha da artıracak. Türk Telekom Grubu’nun tam entegrasyonu yönünde ikinci aşama, Türk Telekom, TTNET ve Avea’nın tüzel kişiliklerini mevcut haliyle muhafaza ederek ve tâbi oldukları mevzuata tamamen uyarak uygulanıyor. Bu kapsamda, Türk Telekom Grubu aşağıdaki organizasyonel değişiklikleri hayata geçirdi: Grubun mobil ve sabit tüm bireysel satış faaliyetlerinin ortak yönetimi amacıyla yeniden tanımlanan ‘Bireysel Satış Genel Müdür Yardımcılığı’ görevine Hüseyin Balcı atandı. Bireysel müşteri hizmet kalitesini daha da ileriye taşımak amacıyla, var olan tüm mobil ve sabit hat operasyonlarının müşteri ilişkileri birimlerinin yönetimi, yeni oluşturulan ‘Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcılığı’ çatısı altında birleştirildi ve bu göreve Orçun Onat atandı. Kurumsal müşteri tarafında ise, grubun kurumsal pazarlama, kurumsal satış ve müşteri ilişkileri birimlerinin yönetimi ‘Kurumsal Ticari Genel Müdür Yardımcılığı’ çatısı altında birleştirildi. Bu göreve atanan isim ise Mehmet Ali Akarca oldu. TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya görevinden ayrıldı. TTNET CFO’su Kaan Aktan mevcut görev ve sorumluluklarına ek olarak, Grup entegrasyon programında TTNET için öngörülen organizasyonel yapının uygulanması sürecinde Genel Müdür görev ve sorumluluklarını üstlendi. Ayrıca, boş olan Türk Telekom ‘Regülasyon Başkanlığı’ pozisyonuna Ramazan Demir atandı. Tüm Telekom operatörlerine ve Internet Servis sağlayıcılarına, toptan seviyede daha iyi hizmet vermek amacıyla “Toptan Satış Direktörlüğü” pozisyonu, Türk Telekomünikasyon A.Ş’de kalarak, Türk Telekom CEO’suna direkt bağlandı. Türk Telekom, Avea ve TTNET markalarının en etkin şekilde yönetilmesini sağlamak amacıyla Avea ve TTNET bünyesinde bulunan Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı görevleri, mevcut yönetim ekibi ile devam ediyor. Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, organizasyonel değişikliklerle ilgili şunları söyledi: “Müşteri odaklılık, rekabet gücümüzün kaynağıdır ve iş yapış şeklimizin merkezinde yer almaktadır. Müşterilerimize daha fazla değer sunmamızı sağlayacak entegrasyon projemizin ilk adımını bu Nisan ayında attık. Bugün attığımız adım ile mobil ve sabit hizmetlerimizde satış ve müşteri ilişkileri yönetimini birleştiriyoruz.” Gruptan ayrılan yöneticilere de teşekkür eden Rami Aslan, “Abdullah Orkun Kaya ve diğer yönetici arkadaşlarımıza, Gruba yaptıkları değerli katkılar nedeniyle teşekkür ediyor, kendilerine başarılar diliyorum” dedi. Küresel bilgi ve iletişim teknolojileri sektörünün dinamik yapısına dikkat çeken Aslan, “Türkiye’de telekomünikasyon pazarında ilk kez bir firma, müşterilerinin mobil ve sabit tüm iletişim ihtiyaçlarını tek noktadan bütünsel hizmet yönetimi yaklaşımı ile karşılıyor ve yönetiyor duruma gelecek. Bu adımın Türkiye’nin öncü yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom Grubu’nun 2005 yılındaki özelleştirme sonrasında kazandığı ivmeyi daha da ileriye götüreceğine yürekten inanıyorum” dedi.

Tags: genelıtkurumsalmobilTurk Telekom
Previous Post

KKTC’de, 2Nokta POS’tan kontör yükleme dönemi başladı…

Next Post

LABRİS UTM, 10. Yaşına dünya markası olarak giriyor…

Next Post
LABRİS UTM, 10. Yaşına dünya  markası olarak giriyor…

LABRİS UTM, 10. Yaşına dünya markası olarak giriyor…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG