• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Logo Yazılım’ın Bilgi Ve Teknoloji Platformu Logosphere’de Bilişim Ve İş Dünyası Buluştu

08 Kasım 2014
in Etkinlik
Logo Yazılım’ın Bilgi Ve Teknoloji Platformu Logosphere’de Bilişim Ve İş Dünyası Buluştu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

logo1Türkiye’nin en büyük yazılım kuruluşu Logo tarafından gerçekleştirilen Logosphere etkinliği, bu yıl 3. kez bilişim ve iş dünyasını aynı çatı altında buluşturdu.

4 Kasım 2014 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte, geçen yıl Logo bünyesine katılan Netsis de çözüm ortaklarıyla birlikte yerini aldı. Logo Yazılım’ın bilgi ve teknoloji platformu Logosphere’de, 57 paralel oturumda 48 farklı sunum yapıldı, 100’den fazla iş çözümü anlatıldı. Etkinliği; mevcut ve aday iş ortakları, özel sektör temsilcileri, öğrenci, akademisyen gibi farklı mesleklerden katılımcılar izledi.

Bilgi ve teknoloji platformu Logosphere’in oturumları arasında, uzun süredir gündemde yer alan e-Dönüşüm, bulut çözümleri ve iş analitiği dikkat çekti. Entegre iş çözümlerinin yanı sıra; müşteri ilişkileri yönetimi, İK uygulamaları, perakende çözümleri, ileri üretim planlama, siber güvenlik ve yeni teknolojiler gibi birçok konuda sunum ve paneller yapıldı. BP’den, English Home, Seramiksan ve Doğuş Çay’a, başarı hikâyeleri ve kullanıcı deneyimleri paylaşıldı. Gerçekleşen ödül töreninde “Sadık Müşteri Ödülü”nü Deniz Ticaret Odası ve Abalıoğlu Holding alırken, “Başarılı Proje Ödülü”nü ise Kaya Holding ve BTA Group aldı.

Açılış konuşmasını yapan Logo Yazılım İcra Kurulu Başkanı Mehmet Buğra Koyuncu, “Logosphere, henüz 3. yılında olmasına rağmen, artan katılımcı ve çözüm ortağı sayısıyla, sektörün en önemli etkinlikleri arasında yer alıyor. Geçtiğimiz yıl Logo ailesine katılan Netsis’le birlikte bu yıl daha da güçlüyüz.” dedi. Logo’nun 30. yılını kutladığını vurgulayan Koyuncu, sözlerine şöyle devam etti: “Logo olarak son dört yıldır %50 civarında büyüyoruz. Ürettiğimiz katma değerin önemli bölümünü ArGe’ye yani hizmete dönüştürüyoruz. 482 çalışanımızla 6 lokasyonda hizmet veriyoruz. 697 iş ve çözüm ortağımızla 1.250’den fazla çözüm, bir o kadar da ürün sunuyoruz. 30 yılda yaklaşık 170.000 ürün satışı gerçekleştirdik. Bu ürünlerin etrafına yeni çözüm kümeleri ekleyerek zenginleştirmek, böylece müşterilerimize seçme özgürlüğü tanımak için çalışıyoruz.”

“2020’de 2009’dan 44 kat daha fazla veri üretilecek!”  

Mehmet Buğra Koyuncu, gelişen ve önem kazanan iş alanlarıyla ilgili de bilgiler paylaştı. İş analitiğinin çok hızlı büyüdüğünü söyleyen Koyuncu, “2020’de sistemlerin ürettiği veri miktarı 2009’un 44 katına ulaşacak. Biz de ürünlerimizle bu verilerin üretilmesine önemli bir logo2kaynak oluşturuyoruz. Bu noktada iş zekâsı ürünleri büyük önem kazanıyor. Biz de Logo Mind adını verdiğimiz ürünümüzle, interaktif iş zekâsı çözümü sunuyoruz” dedi.

“İş dünyası müşteri odaklılığa yöneldi”   

CRM uygulamalarının stratejik öneminin arttığına değinen Koyuncu, “Bu da şunu gösteriyor. İş dünyası ürün odaklı yaklaşımları terk edip, müşteri odaklı olmaya başladı. Biz de bu alanda uzmanlaşan kurumlardan Intermat’la görüşmelere başladık. Müşterimize daha rekabetçi CRM çözümleri sunmamızı sağlayacak bir işbirliği yakalamayı arzu ediyoruz” dedi.

“e-Dönüşüm zorunluluk değil vizyondur”  

Logo Yazılım İcra Kurulu Başkanı Mehmet Buğra Koyuncu, uzun süredir gündemde olan e-Dönüşüm hakkında da bilgiler verdi: “e-Dönüşüm’ü yasal zorunluluklar zinciri olarak değil, bir vizyon olarak görüyoruz. Şirketlerin de bu şekilde bakmasını öneriyoruz. e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv’le başlayan dönüşüm süreci kısa olmayacak. Yakın gelecekte, şirketlerin tamamen sanal ortama taşınacağını düşünürsek, henüz hazırlık aşamasındayız.”

Tags: güvenlikinternetkurumsal
Previous Post

Siber suçluların yeni yöntemi: Sor ve şifreyi al

Next Post

Sompo Japan Sigorta, GlassHouse Türkiye desteğiyle yedekleme hızını 4 kat artırdı…

Next Post

Sompo Japan Sigorta, GlassHouse Türkiye desteğiyle yedekleme hızını 4 kat artırdı…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG