• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

IgnitionOne Mobil Teknoloji Lideri Human Demand’ı Satın Aldı

02 Eylül 2014
in Telekomünikasyon & Mobil
IgnitionOne Mobil Teknoloji Lideri Human Demand’ı Satın Aldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

williamIgnitionOne, aldığı 20 Milyon$ Softbank Kredisi ile, Mobil Pazarlama Teknoloji Lideri Human Demand şirketini satın alarak Mobil Pazarlama hizmetlerini güçlendirdi.

InginitonOne, Human Demand şirketini satın alındıktan sonra, bulut tabanlı Digital Marketing Suite ( DMS) çözümüne,  Mobile Display Reklamlar, Cihazlar Arası ve İleri Seviyede Takipleme çözümlerini ekleyerek daha da güçlendi.

Bulut tabanlı dijital pazarlama teknolojisinde bir dünya lideri olan IgnitionOne, mobile reklam izleme, kitle erişim ve takipleme çözümleri sunan ve mobil pazarlama teknolojisi lideri olan Human Demand şirketini satın aldı. Bu satın alma ile, New York merkezli IgnitionOne, Dijital Pazarlama Suite (DMS) çözümüne, mobile display reklamcılık ve cihazlar arası takip yeteneklerini de ekleyerek, sektörün en kapsamlı entegre dijital pazarlama teknolojileri çözümü sunan şirketi olarak yoluna devam ediyor.

Human Demand, tamamen şeffaf, yüksek ölçeklenebilir ve verimli bir mobil medya çözümü olarak Digital Marketing Suite (DMS ) çözümü ile entegre olacak. Bu sayede;

•Mobil hedef kitle ile mobil uygulama kullanıcıları dahil olmak üzere IgnitionOne DSP çözümü üzerinden mobil ekran, video ve zengin medya reklamları yoluyla daha etkili bir erişim kurulacak

•Tüm hedeflenmiş mobil hedef kitleyi, yerel coğrafyada hedeflenenler de dahil olmak üzere, üstün konumlama içgörüsü ile değerleyecek, görsel analitik ve  kampanya optimizasyonu sağlayacak;

• Mobil iletişimde kullanılan uygulamalar sayesinde kullanıcıların ihtiyaçları %100 oranında tespit edilerek, mobil kitleye gerçek zamanlı olarak zenginleştirilmiş, hedef kitle odaklı teklifler gönderilecek;

IgnitionOne müşterileri, DMS modülüne sorunsuz bir şekilde entegre olan Human Demand’ın sezgisel self servis arayüzü yeteneklerinden çok faydalanacak. DMS, dijital medyayı,  Search, Display, Sosyal ve Mobil üzerinden satın alma, yönetme ve optimize etme konularında hizmet veren bir dijital pazarlama merkezidir. Pazarlamacı mevcut ve olası müşterilerini, veri yönetimi, pazarlama otomasyonu ve çapraz kanallar yönetimi ile daha iyi analiz edecek ve kendi web sitesi üzerinde deneyimleme ve içerik kişiselleştirme yöntemi ile  dönüşümleri optimize edebilecekler.

Human Demand, halen mobil üzerinde ayda 65 milyar gerçek zamanlı teklif isteğininin yönetimini sağlıyor. Bu birleşme ile IgnitionOne müşterileri, Human Demand ortaklığında olan önemli mobil reklam pazarı, lider konumda 3.parti veri sağlayıcıları ile binlerce mobil yayıncıya da erişmiş olacaklar. Human Demand, ABD genelinde 2,300+ zincir ve işletmeye özel haritalama hizmeti veriyor ve 2 Milyon üzerinde uygulama için  sektörün ilk ve tam güvenlik indeksi olma özelliklerini bünyesinde taşıyor.

IgnitionOne CEO’su Will Margiloff, “Bizim işimiz, dijital pazarlama konusunu kullanıcı için en basit haline getirmek. Kullanıcı verilerinin tek bir merkezde toplanmasının yanı sıra, medya satın alma, medya optimizasyonu ve medya yönetimi gibi konularda yaptığımız çalışmalar ile çığır açmaya devam ediyoruz. Human Demand’ın, mobil alanda sahip olduğu üstün yetenekleri sayesinde, Digital Marketing Suite (DMS)’de  sektördeki “en  komple ve entegre” teknoloji haline gelecektir” dedi.

IgnitionOne’ın,  2014 yılında gerçekleştirdiği bu ikinci şirket satın alımı ile bünyesine kattığı 450 kişilik bağımsız bir ekibin de desteği sayesinde, dijital pazarlamacılara “tek bir entegre çözüm” sunan ve “kendi endüstrisi içindeki en iyi şirket” olma hedefi ile yoluna devam ediyor.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

Türkiye’nin İlk Yerli Üretim 4G’li Telefonu Vodafone Smart 4 Power

Next Post

Türkiye’deki Kullanıcıların %11,65’i Halen Windows XP Kullanıyor

Next Post
Türkiye’deki Kullanıcıların %11,65’i Halen Windows XP Kullanıyor

Türkiye'deki Kullanıcıların %11,65'i Halen Windows XP Kullanıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG