• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Bircom’da Müşteri Deneyimi Direktörlüğü Görevine Doğan Yılmaz Atandı

19 Ağustos 2014
in Kariyer
Bircom’da Müşteri Deneyimi Direktörlüğü Görevine Doğan Yılmaz Atandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

bircom42 yıllık tecrübesiyle şirketlere yüksek kaliteli iletişim çözümleri sunan Bircom’da, sektörün deneyimli isimlerinden Doğan Yılmaz, Müşteri Deneyimi Direktörü olarak atandı.

Türkiye’nin önde gelen iletişim teknolojileri şirketleri arasında yer alan Bircom’da, sektörün deneyimli isimlerinden Doğan Yılmaz, Müşteri Deneyimi Direktörü olarak atandı. Bircom bünyesindeki mühendislik ve saha hizmetleri, servis yönetimi ve backoffice fonksiyonlarını içinde barındıran Müşteri Deneyimi Yönetimi yapısı ile birlikte, müşterilerinin ve ekosistemindeki tüm iş ortaklarının memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı amaç edinen, kalite ve sürdürülebilirliğe odaklı bir organizasyon hedefleniyor.

Doğan Yılmaz, lisans eğitimini İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nde, lisansüstü eğitimini ise Bahçeşehir Üniversitesi’nde tamamladı. Profesyonel kariyerine 2002 yılında Spintek’te Ağ ve Sistem Mühendisi olarak başlayan Yılmaz, ardından geçtiği Borusan Telekom’da 3 yıl boyunca çeşitli mühendislik ve yöneticilik pozisyonlarında görev yaptı. Sonrasında Turkcell Superonline’da satış öncesi ve satış sonrası pozisyonlarda yönetici olarak görev alan Yılmaz, Bircom’a geçmeden önce, TurkNet İletişim Hizmetleri’nde Kurumsal Servislerden Sorumlu Müşteri Deneyimi Müdürü olarak görev yapıyordu.

 

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

ASUS’un akıllı telefonu ZenFone 4 Turkcell’de!

Next Post

Yerli Yazılım Budgetright Karmaşık Bütçe Süreçlerinde Şirketlere Verimlilik Kazandırıyor

Next Post
Yerli Yazılım Budgetright Karmaşık Bütçe Süreçlerinde Şirketlere Verimlilik Kazandırıyor

Yerli Yazılım Budgetright Karmaşık Bütçe Süreçlerinde Şirketlere Verimlilik Kazandırıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG