• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Perakende Sektörü “Bulut” ile Kazancını Katlıyor

08 Ağustos 2014
in Güvenlik
Perakende Sektörü “Bulut” ile Kazancını Katlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

aloTürkiye ekonomisine sağladığı pozitif etki ile her geçen gün daha da gelişmeye ve büyümeye devam eden perakende sektörü, iletişim ihtiyaçlarını bulut çözümler üzerinden sağlamaya başladı. Türkiye’de ilk defa Millenicom tarafından hayata geçirilen Bulut Perakende ile kurumlar ilk yatırım maliyeti başta olmak üzere orta ve uzun vadede maliyet avantajı sağlarken, gelen çağrılarını da daha etkin yöneterek gelirlerini arttırıyor.

Kurulduğu günden bu yana kurumsal segmentte her sektörde her ölçekteki firmalar için sabit ve değişken giderlerin azaltılması, zaman ve insan gücünün daha verimli kullanılması yönünde çözümler sunan Millenicom, ilk yatırım maliyetini ortadan kaldıran, kolay kurulumu ve esnek kullanımı ile sektörün ihtiyaç duyduğu iletişim çözümü Bulut Perakende’yi sektörün kullanımına sundu. Bulut Perakende, özellikle telefon üzerinden sipariş alan firmalar için arama bekletme, çağrı merkezi ya da farklı bir numaraya yönlendirme gibi imkanlar sunuyor. Böylece telefon kaçırmayan firmalar, hizmet kalitelerini ve gelirlerini de artırıyor. Bulut Perakende’ye özel hazırlanan arayüz sayesinde ise işletme yetkilileri şubeye gelen aramaları raporlayabiliyor, istenilen tarih aralığı ve şubeler üzerinden aramaları analiz edilebiliyor, ses kaydı özelliği ile de geriye dönük kayıtlarını dinleyebiliyor. Herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın IP Bulut Teknolojisi üzerinden sunulan santral hizmeti ile firmaların hem giderleri kontrol altında tutuluyor hem de müşterilerinden gelen aramalarını kaçırmadıkları için kısa sürede büyüme hedeflerine destek olunuyor.

Millenicom Kurumsal Satış ve Pazarlama Direktörü Altınay Gökşin, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu; “Yapılan araştırmalara göre, Türkiye’de kişi başına düşen harcanabilir gelirin hızla artması ve kredi kartı kullanımının gittikçe yaygınlaşması ile birlikte perakende sektöründe yükseliş gözlemleniyor. Böyle hızlı ilerleyen bir sistemde ise en önemli ihtiyaç tüketici ile ilişkilerin yürütüldüğü ve satış yapılan iletişim alt yapısının güvenilir ve ekonomik olması olarak karşımıza çıkıyor. Millenicom olarak kurumlara yenilikçi ve teknolojik çözümleri tek bir kaynaktan sunarak, onların iş yapış biçimlerini değiştirerek, karlılıklarını arttıracak noktalara taşımayı hedefliyoruz. Türkiye’de ilk ve tek olma özelliği taşıyan Bulut Perakende hizmetimiz bunun en önemlilerinden biri. Bu sistem ile firmalar, şubeleri arası ücretsiz konuşma, detaylı arama kaydı, sesli yanıt sistemi ve çağrı transferi gibi hizmetlerden faydalanıyor. Üstelik içerisinde ücretsiz konuşma dakikaları ve internet bulunan paketlere aylık ödemeler ile sahip olabiliyor.”

Tags: bilişimdepolama
Previous Post

4 Farklı Moduyla Yeni Acer Aspire Switch 10 Dizüstü Bilgisayar Türkiye’de  

Next Post

Samsung Yazıcılara 7 Üstün Başarı Ödülü

Next Post
Samsung Yazıcılara 7 Üstün Başarı Ödülü

Samsung Yazıcılara 7 Üstün Başarı Ödülü

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG