• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, CCR ile Çalışmayı Tercih Etti

04 Haziran 2014
in Kariyer
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

2Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı ile çağrı merkezinin inovatif ve dinamik şirketi CCR, sonuç odaklı bir işbirliği gerçekleştirdi. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, Interactive Intelligence’ın (ININ) iş ortağı olan CCR ile yaptığı işbirliği sonrasında verimliliğini önemli ölçüde artırdı.

Çağrı merkezleri, rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüzde hedeflerine yenilikçi teknolojiler ile ulaşmak için yatırım yapıyorlar. Çağrı merkezi sektörünün inovatif ve dinamik şirketi CCR ile çalışma kararı alan Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, verimlilik odaklı bir işbirliği gerçekleştirerek bu yatırım örneklerinden birini verdi. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, sektörde aktif bir şekilde kullanılan ve kabul gören olan ININ (Interactive Intelligence) ürününe yatırım yapma kararı aldı.

“Sağladığımız çözümler, iş ortaklarımızı rekabette avantajlı kılıyor”

Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı ile çalışmaktan dolayı mutlu olduklarını söyleyen CCR CEO’su Türker Erkin ise gerçekleştirilen işbirliği hakkında şu açıklamada bulundu: “Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde bulunan çağrı merkezi için; santral, IVR, CTI, ses kayıt, süpervizör ve performans ölçümleri bileşenlerini sunduk. Müşterilerinin ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilme yeteneğine sahip, çözüm odaklı ve dinamik bir şirket olarak, iş ortağımıza gerekli tüm desteği sunduk ve müşteri memnuniyeti en iyi şekilde karşıladık. ININ tarafından sağlanan yazılımlar ise tüm süreçte entegrasyon avantajı sağladı.”

CCR, fiyat-performans ve sağladığı verimlilik ile öne çıkıyor

İş ortaklarının CCR’ı tercih etmelerindeki en önemli faktörün fiyat-performans ve verimlilik dengesinde öne çıkması olduğunu söyleyen Erkin, “CCR, Türkiye’deki tek Interactive Intelligence Elite Partner’ı. Deneyimli kadromuz ile ürünün 4.0 versiyonunun başarılı bir şekilde uygulayabiliyoruz. Bu alanda önemli referanslara sahibiz. Sağladığımız performansla, kurumsal müşterilerimizden olumlu geri dönüşler alıyoruz. Çözümün kendi dinamiği ile kazandırdığı verimlilik ve süreklilik etkisini de göz önüne aldığımızda, iş ortaklarımıza önemli rekabet avantajı sağlayabildiğimizi söyleyebilirim” dedi.

Müşteri talepleri ile birebir örtüşen, esnek ve sonuç odaklı süreçler

Ürünün tümleşik bir altyapıda çalışmasının teknik ve operasyon ekiplerine hız ve kolaylık kazandırdığına dikkat çeken Erkin, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Çağrı merkezi hizmeti veren kurumların ihtiyaç ve beklentilerini çok iyi biliyoruz. Deneyimli ekibimiz, güçlü teknolojik altyapımız, esnek süreç yönetimimiz ile sektörümüze ve müşterilerimize en iyi değeri sunabiliyoruz. Kalite anlayışımızı teknolojinin sunduğu olanaklarla birleştirerek iş ortaklarımız için terzi usulü projeler gerçekleştirebiliyoruz. Ayrıca alanında uzman personelimiz sayesinde kaliteli hizmeti her zaman merkezde tutuyoruz. Devreye aldığımız tüm projelerde kesintisiz bir destek ortamı sunabiliyoruz. Kurumların talepleri ile birebir örtüşen, esnek ve sonuç odaklı hizmet sunma prensibimizle hizmet vermeye, iş ortaklarımıza elde ettiğimiz deneyimleri ve uzmanlıkları aktarmaya devam edeceğiz.”

Tags: kurumsalsektör
Previous Post

Rockwell Automation Tüm Bölgelerde Büyüme Elde Etti

Next Post

MEB Kyocera’yı Ziyaret Etti

Next Post

MEB Kyocera’yı Ziyaret Etti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG