• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Avea ve Ericsson Türkiye, Refugees United Platformuyla İşbirliği Yaptı

25 Şubat 2014
in Etkinlik
Avea ve Ericsson Türkiye, Refugees United Platformuyla İşbirliği Yaptı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

erickAvea ve Ericsson Türkiye, Birleşmiş Sığınmacılar Platformu ile birlikte Suriyeli sığınmacıları aileleriyle buluşturacak.

Avea ve Ericsson Türkiye; Mobile World Congress 2014’te, uzun süredir kayıp ailelerinden ayrı düşmüş kişilerin haberleşmesine zemin oluşturarak, aileleri ile iletişimlerini yitirmemeleri için çalışan Refugees United (Birleşmiş Sığınmacılar-RU) Platformu’na ortak destek vereceklerini açıkladılar. Platform, Türkiye, Ürdün ve Irak’ta sığınmacı olarak bulunan 1,4 milyon Suriyeli’nin aileleriyle haberleşmesine yardımcı olmak için de çalışmalarda bulunuyor.

Platformda işbirliği ortağı olarak yer alan Avea’nın sağlayacağı ücretsiz arama yapılabilecek hat desteği ve telefon kodu uygulamasıyla, sığınmacıların ailelerinden haber almalarına aracı olacağını açıklayan Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin: “Refugees United organizasyonuyla yaptığımız işbirliğiyle sadece Türkiye’ye değil, aynı zamanda yakın bölge ülkelerdeki sığınmacılara da hizmet vererek, ailelerinden ayrı düşmüş insanların; aileleri, yakınları ve sevdikleriyle yeniden iletişim kurup, onlardan haber almalarına yardımcı olacağız.”

RU Platformu Kurucu Ortağı Christopher Mikkelsen ise yaptığı değerlendirme kapsamında; “Herkesin, ailesinin nerede olduğunu bilmeye hakkı var. Kampların giderek kalabalıklaştığını ve aile üyelerinin birbirleriyle temasını kaybettiğini görüyoruz. Umuyorum ki başlattığımız servis ve ücretsiz arama yapılabilen hatlarla, bazı aile trajedilerinin önüne geçebilir” dedi.

Avea ve Ericsson Türkiye; 24-27 Şubat tarihleri arasında Barselona’da düzenlenen ve dünya GSM sektörünün en büyük etkinliği olan Mobile World Congress 2014’te gerçekleştirdikleri uluslararası basın toplantısında; Refugees United (Birleşmiş Sığınmacılar-RU) platformuyla gerçekleştirdikleri işbirliğini açıkladı.

Açıklanan işbirliği kapsamında, Avea ve Ericsson Türkiye, 1,4 milyon Suriyeli’nin ailesiyle haberleşmesine yardımcı olmak için faaliyet gösteren RU Platformu’nun Türkiye’deki iş ortağı olarak, Suriyeli kayıp yakınları birbiriyle buluşturacak.

Projenin, mobil platformun geliştirilip işlemesine yardımcı olan teknoloji ortağı Ericsson, Türkiye, Ürdün ve Irak’taki mobil ağlara teknik destek ve araç entegrasyonu sağlarken; projenin Türkiye’deki ortağı Avea da sağlayacağı ücretsiz arama yapılabilen hat desteği ve telefon kodu uygulamasıyla, sadece Türkiye’deki sığınmacıların değil, aynı zamanda yakın bölge ülkelerdeki sığınmacılara da hizmet vererek, ailelerinden haber almalarına aracı olacak.

Avea, RU servisini SMS kampanyalarıyla duyuracak  

Suriyeli aileler, RU platformunu bir mobil uygulama ve ücretsiz arama yapabilecekleri hatlar aracılığıyla kullanabilecek. Platform, Türkiye’deki Suriyeli sığınmacılara Avea tarafından SMS kampanyalarıyla duyurulacak. Avea, Türkiye’deki kullanıcılara kısa mesaj göndererek, Suriyeli vatandaşları ücretsiz arama yapılabilen hat ve SMS servisine kayıt olmaya çağıracak.

Aileleri yeniden buluşturan mobil ve online bir platform olarak başlayan RU, sığınmacıların kayıp aile üyelerini, arkadaşlarını ya da akrabalarını arayabilmelerine imkân tanıyor. Şu ana kadar sadece bilgisayar ve internet üzerinden mobil telefon aracılığıyla erişilebilen platforma, artık ücretsiz arama yapılabilen hat desteği ve tıpkı mobil bankacılıkta olduğu gibi telefon kodu sistemiyle ulaşılabiliyor.

Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin: “Platforma destek olmayı insanlık borcu olarak görüyoruz”

Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin projeyi şöyle değerlendirdi: “Türkiye’nin umut vaad eden, cesur, mücadeleci ve özgürlükçü GSM şirketi olarak; her zaman insana değer katma odağıyla hareket ediyoruz. Bunun için de insan hayatını kolaylaştırıp, olumlu yönde değiştirme odağı ile hizmet veriyoruz. Refugees United organizasyonuyla yaptığımız işbirliğiyle sadece Türkiye’ye değil aynı zamanda yakın bölge ülkelerdeki sığınmacılara da hizmet vererek, ailelerinden ayrı düşmüş insanların; aileleri, yakınları ve sevdikleriyle yeniden iletişim kurup onlardan haber almalarına yardımcı olacağız.

Çünkü bugün geldiğimiz noktada, tüm dünyada 45 milyon kişi yaşamını sığınmacı olarak sürdürüyor. Ayrı düşen sayısız aile, özellikle de bir iletişim altyapısının yokluğu nedeniyle çoğunlukla bir daha asla birbirine kavuşamıyor. 2008’de kurulan ve ayrılmak zorunda kalmış sığınmacı aileler için dünyanın en büyük platformunu oluşturan RU; Kenya, Uganda ve Mısır gibi sığınmacı nüfusunun yoğun olduğu ülkelerde güçlü bir varlık gösteriyor. Bu noktada, Avea olarak böyle bir platforma destek olmaktan mutluyuz.”

RU Platformu Kurucu Ortağı Christopher Mikkelsen: “Bu işbirliği ile aile trajedilerinin yaşanmasına engel olmak istiyoruz”

RU Platformu Kurucu Ortağı Christopher Mikkelsen ise yaptığı değerlendirme kapsamında projeye ilişkin görüşlerini şöyle aktardı: “Herkesin, ailesinin nerede olduğunu bilmeye hakkı var. Kampların giderek kalabalıklaştığını ve aile üyelerinin birbirleriyle temasını kaybettiğini görüyoruz. Umuyorum ki, başlattığımız servis ve ücretsiz arama yapılabilen hattımız, bazı aile trajedilerinin önüne geçebilir.”

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

“Üst Yönetimlerin Rekabetteki En Güçlü Silahı İş Zekası”

Next Post

Kurumlararası e-yazışmada KEP ile büyük adım

Next Post
Kurumlararası e-yazışmada KEP ile büyük adım

Kurumlararası e-yazışmada KEP ile büyük adım

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG