• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

KOBİ’lerin Telekomünikasyon Çözümü Bulut Santral’de

16 Ocak 2014
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

santral1KOBİ’lerin iş yapış şekillerini değiştirerek, rekabet gücünü arttıran Millenicom, Bulut Santral çözümü ile ilk yatırım maliyeti olmaksızın tüm telefon ve santral ihtiyacını karşılıyor.

Kurulduğu günden bu yana kurumsal segmentte KOBİ’lerin önceliklerini göz önünde bulundurarak çözümler sunan Millenicom, Bulut Santral hizmeti ile küçük ve orta ölçekli işletmelerin ve girişimcilerin telekomünikasyon maliyetlerini kullandığı yüksek teknoloji ile minimuma indiriyor. Millenicom’un Bulut Santral çözümü,dahili hat başına içerisinde 100 dakika konuşma, Cisco telefon bulunan paketini sabit ödemeyle müşterilerine sunuyor.

Herhangi bir santral ekipmanına ihtiyaç duymaksızın IP Bulut teknolojisi üzerinden hizmet veren Bulut Santral, firmaların hem santral2ekonomik hem de güvenilir şekilde çağrılarını yanıtlamalarına, yönlendirmelerine, kaydetmelerine ve raporlamalarına yardımcı oluyor. Yeni iş kuracakların ve yakın zamanda büyüme hedefi olan markaların ilk tercihi olan Bulut Santral, işletmelerin telekomünikasyon giderlerini kontrol altında tutarak, sürpriz gider kalemlerini ortadan kaldırıyor.

Bulut Santral’in işletmelere sağladığı bir diğer önemli avantaj ise pahalı destek hizmeti ve ücretli güncellemelere gerek duymadan yazılımını yenileyebilmesi. Bu özelliği sayesinde periyodik bakım takvimini takip etme ya da yazılım güncellemesi için ekstra bedel ödeme dönemi sona eriyor.

Tags: güvenlikinternet
Previous Post

TÜBİSAD:“Gündemdeki İnternet yasası yeniden gözden geçirilsin”

Next Post

Apple, 71.5 milyon TL’yi tüketiciye geri ödeyecek

Next Post

Apple, 71.5 milyon TL'yi tüketiciye geri ödeyecek

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG