• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Avea Müşteri Hizmetleri 3’te 3 Yaparak Ödülleri Topladı

01 Aralık 2013
in İş Zekası
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

awardsAvea, müşteri ilişkileri hizmet ve çalışmalarındaki başarısını, bir gecede 3 ödül birden alarak bir kez daha gösterdi. 

Avea Müşteri Hizmetleri’nin, hizmet sunmaktaki başarısı bir gecede 3 kez birden tescil edildi. Avea, IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri gecesinden; “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Deneyimi” ve “Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi” olmak üzere 3 ödül birden alarak alanında önemli bir başarıya imza attı.

Bu yıl 8.’si gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde toplam 11 kategoride ödül verilirken, ödül alacaklar kapsamlı bir değerlendirme sonucunda belirleniyor. Bir gecede alınan 3 ödülü; Avea’nın “Müşteriye değer veren eşsiz bir deneyim yaşatma vizyonu” ile gerçekleştirilen çalışmaların bir sonucu olduğu noktasının altını çizen Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “3 ödül birden kazandık, çünkü müşteri ilişkileri yönetimini bir sanat olarak gördük” dedi. Onat, aldıkları ödüllerle ilgili olarak şunları söyledi: “Avea olarak Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde en değer verdiğimiz kategoriler olan “En İyi Çağrı Merkezi” ve “Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi” dallarında birincilik kazanmamızın yanında geçen yıl birincilik kazandığımız En iyi Müşteri Deneyimi dalında ise; bu sene “En Övgüye Değer” ödülünü almamız bizleri çok mutlu etti. Vizyonumuzu müşterilerimize tüm kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer veren, eşsiz bir deneyim yaşatmak. Aldığımız her 3 ödül de bu vizyonumuza ne kadar uygun ve bağlı çalıştığımızın bir göstergesi. Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi seçilmemizin yanında Çağrı Merkezi sektörünün en önemli iki noktası olan sosyal Medya ve Müşteri deneyimi dallarında kazandığımız ödüller bizleri önümüzdeki senelerde daha da iyisini yapmak için motive edecektir.”

Müşteri hizmetlerinin; çok dinamik bir yapıya sahip olan GSM sektöründe diğer sektörlere kıyasla çok daha kritik bir öneme sahip olduğunu vurgulayan Onat, “Bu nedenle de özellikle bu alandaki çalışma ve yatırımlarımızın ödüllendirilmiş olması bizim için çok daha büyük bir anlam taşıyor” dedi. Onat, ödül töreni sonrası, Avea müşterilerine eşsiz müşteri deneyimi yaşatmayı ilke edinmiş tüm Avea Müşteri Hizmetleri ekibine teşekkür etti.

Tags: AveaTurk Telekom
Previous Post

Software AG’den Sosyal İş Ağlarını Güçlendiren Yeni Bulut Çözümü

Next Post

Türk Telekom “Büyük Müşteri Buluşmaları” İstanbul’da gerçekleştirildi

Next Post

Türk Telekom “Büyük Müşteri Buluşmaları” İstanbul’da gerçekleştirildi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG