• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Otokar, yedekleme sürecini düşürdü

29 Ağustos 2013
in Güvenlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Otokar,  Yedekleme Sistemini Glasshouse Türkiye ile yeniden yapılandırarak sunucu yedeklemelerini 5-6 saate kadar düşürdü.

Otokar; GlassHouse Türkiye danışmanlığında yeniden yapılandırdığı yedekleme sistemiyle 24 saatten uzun süren sunucu yedekleme operasyonunu 5-6 saate düşürdü. Otokar tüm verilerinin yedeklerini tekilleştirme teknolojisiyle güvenli disklere almaya da başladı.

1963’ten beri kendi teknoloji, tasarım ve uygulamalarıyla toplu taşımacılık alanında otobüs; savunma sanayii için taktik tekerlekli ve zırhlı taktik araçlar; nakliye ve lojistik sektörü için de treyler üreten Otokar; büyük fabrikası ve bünyesindeki 2.600’e yakın çalışanıyla ciddi bir üretim yapıyor. Çalışma ve üretimlerinin tüm süreçlerinde teknolojiden etkin bir şekilde yararlanan Otokar, iş sürekliliğini sağlamak, üretim kalitesini artırmak, ve yedekleme sistemini en gelişmiş teknolojiye kavuşturmak amacıyla yakın zamanda GlassHouse Türkiye danışmanlığında yedekleme sistemini yeniden yapılandırdı.

Otokar BT Müdürü Altuğ Soydan, BT altyapılarında hızlı yedek alabilecek, geri dönüşleri en kısa sürede yapabilecek ve verileri tamamen güvenli bir ortamda saklayabilecek bir yedekleme sistemi oluşturmayı hedeflediklerini belirtti.

“Bu projeyi hayata geçirirken temel amacımız, yedekleme operasyonumuzu en ileri teknoloji olan tekilleştirme algoritmalı çözüme taşımak; yedekleri kartuşa kıyasla çok daha güvenilir bir ortam olan disklerde tutmak ve 25-26 saat süren sunucu yedekleme sürelerini kısaltmaktı. Yapmış olduğumuz çalışmalar sonucunda varolan yedekleme sistemimizi hedeflediğimiz şekilde yeniden yapılandırdık.”

Altuğ Soydan, GlassHouse Türkiye ile yaptıkları bakım anlaşması kapsamında kendilerine sunulan hizmetle, sistemlerini sürekli olarak geliştirmeye devam ettiklerini ifade etti ve projeyle sağlanan avantajları da şöyle özetledi: “Karşılaştığımız herhangi bir sorunda açılan çağrıya GlassHouse Türkiye uzman ekibinin hızlı geri dönüş desteğiyle çözüm buluyor ve böylece kesintisiz iş sürekliliği hedefinden ödün vermiyoruz. Daha önceleri 24 saati geçen yedekleme süreleri 5-6 saate kadar indi. Böylece sunucu yedeklerimizi günlük olarak alabilir duruma geldik. Tekilleştirme Teknolojisi’ne taşıdığımız yedekleme sistemimizde artık disklere kaydedilen yedeklere istediğimiz her an rahatlıkla ulaşabiliyor; güvenli bir şekilde saklandıklarından emin olabiliyoruz. Buna ek olarak, disk teknolojisine geçiş  yedeklemede kartuş operasyon ve maliyetini de ortadan kaldırdı. Bu projeyle ekibimiz; BT altyapımız için kritik öneme sahip yedekleme süreçleri konusunda riskleri minimuma indirilmiş bir sisteme kavuştu. Bu da verimlilikte ciddi artış şeklinde bir geri dönüş sağladı. ”

Tags: bilişimdepolama
Previous Post

Karel Pazar liderliğini 2 ödül ile taçlandırdı…

Next Post

Bulutun Etkin Kullanımı mCloud ile Mümkün Oluyor

Next Post

Bulutun Etkin Kullanımı mCloud ile Mümkün Oluyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG