• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

AcademyTech IP-Ses Uzmanları Yetiştirecek

28 Eylül 2012
in Eğitim
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’deki ilk ve tek Cisco Learning Solution Partner (CLSP) unvanına sahip olan eğitim firması olarak AcademyTech, IP telefonlar konusunda yaşanan uzman teknik personel ihtiyacına cevap vermek amacıyla 5 gün süren bir IP Ses Uzmanlığı eğitimi düzenliyor.

Cisco başta olmak üzere pek çok firmanın IP telefon satışı yaptığını ve günümüzde Türkiye’de pek çok orta ve büyük ölçekli firmanın ofis telefonu olarak IP telefon kullanmayı tercih ettiğini söyleyen AcademyTech Genel Müdürü Özcan Yıldız, “Mevcut kurumlarda cihaz ve donanım altyapısının yeterli olmasına rağmen ne yazık ki IP telefonlar normal masaüstü telefon gibi kullanılıyor. Çalışanlar telefonun ahizesini kaldırıyor, görüşeceği kişinin telefon numarasını çeviriyor ve konuşuyor. Oysa IP telefonlar ses görüşmesinin yanı sıra çalışanların hayatını kolaylaştıracak ortak adres defteri, pek çok uygulamaya entegre olabiliyor. Yani pek çok kurum IP telefonların sadece çok temel yeteneklerini kullanıyor” diye belirtti.

AcademyTech’in düzenlediği IP-Ses Uzmanlığı eğitimine katılanlar Cisco’nun CallManager olarak da bilinen Cisco Unified Communications Manager ve üzerine Unified Communications Contact Center Express platformlarını ve IVR/Sesli yanıt sistemlerini kurmayı, işletmedeki uygulamalar ile ses altyapısının entegrasyonunu (CTI – Computer Telephony Interface) öğrenecekler. Bu konulara ek olarak eğitim IP tabanlı ses iletişiminde önemli olan üçüncü parti SIP serverları, H323 gatewayleri ve Gatekeeper kurmayı da kapsıyor.

Previous Post

HP BIS Ortadoğu ve Doğu Avrupa Bölgesi Yöneticisi ve Danışmanı

Next Post

Türk Telekom ’dan 3D Vizyonu

Next Post

Türk Telekom ’dan 3D Vizyonu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG