• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Toshiba’nın No Matter What/Ne Olursa Olsun geri dönüyor

23 Temmuz 2013
in Donanım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Toshiba TNB A.Ş., Türkiye’deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor.

2009 yılında Toshiba’nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığı No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş’nin ‘’Premium Hizmetler’’kapsamında tekrar başlıyor. 20 Temmuz – 18 Ağustos 2013  tarihleri arasında satın alınacak TNB A.Ş. garantili  tüm Toshiba notebook modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içersinde yer alacak. Yani dizüstü bilgisayarınız çalındığı, herhangi bir nedenle düşürme, sıvı dökülmesi gibi  sebepler ile  hasarlandığı yada iki hafta içinde  memnun kalmadığınız takdirde Toshiba TNB A.ş. bu paket içerisinde hepsi için bir çözüm garanti ediyor.

TNB Premium hizmetlerin, NMW garanti hizmetine getirdiği bir de büyük yenilik var. NMW hizmetinin geçerliliği cihazın garanti süresi boyunca devam ediyor. Bu sayede garanti süresi boyunca dizüstü bilgisayar kullanıcılarının her an karşılaşabildikleri çalınma, düşme, sıvı teması gibi garanti kapsamı dışında kalan ve yüksek maliyetlere neden olabilen durumlarda Toshiba müşterilerini koruma altına alıyor.

TNB A.Ş. Genel Müdürü Aytaç Biter konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Toshiba’yı Türkiye’de  25 yıldır gururla temsil ederken, geliştirdiğimiz servis ve hizmetler ile kalite ve güvenirliğimizi bir üst seviyeye taşıyoruz. Bunun en güzel örneği kısa sürede bir efsane haline gelen ama gerçek olan No Matter What /Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası. Hizmet kalitesinde sürekli en iyiyi hedeflemek ile yetinmiyoruz, geliştirdiğimiz TNB Premium hizmet paketleri ile satış sonrası hizmetler konusundaki iddiamızı sürdürüyoruz. Toshiba bilgisayar tercih eden kullanıcılara markamıza güvenimizin ispatı olarak Toshiba yatırımlarını güvence altına alan NMW garantisini hediye ediyoruz. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarımız ile Toshiba ürünlerini alan tüketiciler sadece alırken değil aynı zamanda kullanırken de kazanıyor, toplam sahip olma maliyeti düşüyor ve uzun süreli müşteri memnuniyeti sağlanıyor.” dedi.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

Büyük ekranda eğlence keyfi yeni Nokia Lumia 625’te!

Next Post

Apple Büyük Ekranları Test Ediyor

Next Post

Apple Büyük Ekranları Test Ediyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG