• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ericsson’dan türkçeye uyarlı sosyal ağ

27 Haziran 2013
in Kariyer
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Sosyal medyadaki verileri aynı yapıya dönüstüren ve öneri sistemiyle destekleyen “Ericsson Sosyal Ag Çözümü”, mevcut CRM sistemleri ile sosyal aglardaki kullanıcıları eslestirerek memnuniyet, sikayet ve öneri gibi geribildirimlerini öncelikli dil Türkçe olarak yüksek basarı oranıyla hızlıca
algılayan ve buna yönelik çözümler gelistiren bir yazılım platformu. Ericsson Sosyal Ag Çözümü’nün Twitter’da yüzde 70’in üstü, e-mail’de yüzde 90’nın üstünde basarı oranına ve günde 10 milyon veri isleme hızına sahip oldugunu belirten Ericsson Çözüm Mimarı Mete Aktas, “Sosyal medyanın gelisimi ile birlikte tüketicilerde grup halinde hareket etme egilimi artıyor. Eskiden ürün ve hizmet almak isteyenler yakın çevrelerine danısırken, bugün daha önce o hizmeti veya ürünü
deneyimlemis kisilerin sosyal medyadaki geribildirimlerinden yararlanıyor. Tüketiciler memnun kalmadıkları bir ürün ya da hizmeti geçmiste bir ya da iki kisiye sikayet ederken; bugün, firmalar ortak ilgi alanlarına göre toplu hareket eden ve daha belirleyici olmak isteyen bir müsteri kitlesiyle karsı karsıya. Dolayısıyla sosyal aglardaki mesajları düzenli olarak kontrol etmek ve gerektiginde hızlı bir sekilde ilgili aksiyonları almak büyük önem tasıyor” dedi.

Ericsson Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Murat Sahinoglu ise konuyla ilgili degerlendirmesinde, “Ericsson her sene katlanarak büyüyen veri trafiginde katma degerli çözümler gelistirirerek müsterilerinin rekabet ortamında farklılasmasına katkıda bulunuyor. Ericsson Türkiye ARGE ekibi tarafından gelistirilen Ericsson Sosyal Ag Çözümü, Türkçeyi daha iyi anlama ve sını’andırma konusundaki üstün özellikleri ile rakiplerine göre hızlı ve çok yüksek bir basarı oranında verilerin sınıflandırılmasını saglıyor” dedi.

Previous Post

Trend Micro ve Interpol Siber Suça Karşı Güçlerini Birleştirdi

Next Post

Treo Microsoft Ekibi Eğitim Kurumlarını Uyarıyor

Next Post

Treo Microsoft Ekibi Eğitim Kurumlarını Uyarıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG