• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Ericsson’dan Türkçe’ye Duyarlı Sosyal Ağ Çözümü

07 Mayıs 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Ericsson, ”Ericsson Sosyal Ağ Çözümü” ile sosyal ağlardaki kullanıcıların tercih ve alışkanlıklarını, hizmet ve ürünler karşısında gösterdikleri tepkileri, müşteri etki seviyesini analiz ederek klasik CRM sistemlerine destek oluyor. 

Sosyal medyadaki verileri aynı yapıya dönüştüren ve öneri sistemiyle destekleyen“Ericsson Sosyal Ağ Çözümü”, mevcut CRM sistemleri ile sosyal ağlardaki kullanıcıları eşleştirerek memnuniyet, şikayet ve öneri gibi geribildirimlerini öncelikli dil Türkçe olarak yüksek başarı oranıyla hızlıca algılayan ve buna yönelik çözümler geliştiren bir yazılım platformu.

Ericsson Sosyal Ağ Çözümü’nün Twitter’da %70’in üstü, email’de %90’nın üstünde başarı oranına ve günde 10 milyon veri işleme hızına sahip olduğunu belirten Ericsson Çözüm Mimarı Mete Aktaş, “Sosyal medyanın gelişimi ile birlikte tüketicilerde grup halinde hareket etme eğilimi artıyor.  Eskiden ürün ve hizmet almak isteyenler  yakın çevrelerine danışırken, bugün daha önce o hizmeti veya ürünü deneyimlemiş kişilerin sosyal medyadaki geribildirimlerinden yararlanıyor. Tüketiciler memnun kalmadıkları bir ürün ya da hizmeti geçmişte bir ya da iki kişiye şikayet ederken;  bugün, firmalar ortak ilgi alanlarına göre toplu hareket eden ve daha belirleyici olmak isteyen bir müşteri kitlesiyle karşı karşıya. Dolayısıyla sosyal ağlardaki mesajları düzenli olarak kontrol etmek ve gerektiğinde hızlı bir şekilde ilgili aksiyonları almak büyük önem taşıyor” dedi.

Ericsson Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Murat Şahinoğlu ise konuyla ilgili değerlendirmesinde, “Ericsson her sene katlanarak büyüyen veri trafiğinde katma değerli çözümler geliştirirerek müşterilerinin rekabet ortamında farklılaşmasına katkıda bulunuyor. Ericsson Türkiye ARGE ekibi tarafından geliştirilen Ericsson Sosyal Ağ Çözümü, Türkçe’yi daha iyi anlama ve sınıflandırma konusundaki üstün özellikleri ile rakiplerine göre hızlı ve çok yüksek bir başarı oranında verilerin sınıflandırılmasını sağlıyor ” dedi.

Tags: donanımFacebook
Previous Post

Acer Yeni Aspire R7 ile Dokunma ve Yazma Deneyimini yeniden Tanımlıyor

Next Post

BIZCON’dan verilere gece bekçisi

Next Post

BIZCON’dan verilere gece bekçisi

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG