• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Turkcell Mobil Kupon nedir?

27 Eylül 2012
in Barkod Sistemleri
Turkcell Mobil Kupon nedir?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Turkcell Mobil Kupon nedir?

Mobil pazarlama alanında ilklere imza atan Turkcell’in firmaların satışlarını artırmasını ve müşteri sadakatini pekiştirmesini sağlayan bir mobil kupon sistemidir. Cep telefonunda kullanılabilen bir elektronik bilet olarak tanımlanan Turkcell Mobil Kupon uygulaması, mobil promosyon kampanyaları, müşteri bağlılık kampanyaları ve mobil bilet uygulamaları yapılmasına olanak sağlıyor.

Turkcell Mobil Kupon nasıl çalışır?

Farklı ihtiyaçlara göre kurgulanabilen Turkcell Mobil Kupon’un temelini tüketicinin cep telefonuna gönderilen Mobil Kupon (m-kupon) oluşturuyor. Tüketici bu m-kuponu, kasa veya etkinlik alanı gibi teminatın yapılacağı ilgili noktada bir mobil POS cihazına okutarak kullanıyor. Mobil Kupon, Turkcell izinli veritabanından, markalardan fayda ve fırsat duyurusu almayı kabul etmiş hedeflenmiş bir kitleye gönderilebiliyor. Wap, SMS, internet gibi farklı platformlar üzerinden bir markanın kampanyasına katılan tüketicilere de Turkcell Mobil Kupon göndermek mümkün.

Kullanım alanları

Turkcell, farklı Mobil Kupon kurguları ile markaların farklı promosyon ihtiyaçlarını karşılıyor:

Promosyona bağlı m-kupon: Markanın ürün satışına bağlı olarak, üründen çıkan şifreyi bir kısa numaraya SMS ile gönderen tüketicilere promosyon için m-kupon gönderilir.

Etkinlikler için m-bilet: Ürün satışına bağlı olarak, üründen çıkan şifreyi bir kısa numaraya SMS olarak gönderen tüketicilere aktivite bileti (maç, konser, sinema) m-bilet olarak hediye edilir.

Lokasyon bazlı m-kupon gönderimi: Lokasyon bazlı uygulamalar ile yapılan tanıtımda, izinli veritabanındaki tüketiciye mobil kupon gönderilerek, anında yönlendirme yapılabilir.

Wap & Web’den m-kupon: Wap sayfasındaki banner’da markanın istediği promosyon duyurularak tüketicinin cebine mobil kupon gönderilir ve markanın promosyonundan kolayca faydalanması sağlanabilir. Benzer bir kurgu internet üzerinden de yapılabiliyor.

Hedefli mesajdan m-kupon: Turkcell izinli veri tabanından, markanın hedef kitlesine uygun bir kitle oluşturulduktan sonra marka ürün ya da kampanya tanıtımına ek olarak, mobil kupon gönderilir.

Previous Post

MOBISIS olarak sahip olduğunuz barkod sistemleri nelerdir?

Next Post

Mr. Bas Van der Horst “Her alanda çözüm üretebiliyoruz”

Next Post
Mr. Bas Van der Horst “Her alanda çözüm üretebiliyoruz”

Mr. Bas Van der Horst "Her alanda çözüm üretebiliyoruz"

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG