• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

2017 IDC MarketScape Global Tümleşik İletişim ve İşbirliği Üreticisi Değerlendirmesinde AVAYA Lider Üretici Seçildi

18 Ağustos 2017
in Etkinlik
2017 IDC MarketScape Global Tümleşik İletişim ve İşbirliği Üreticisi Değerlendirmesinde AVAYA Lider Üretici Seçildi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Avaya tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri sağlayan global 11 üreticinin, yeteneklerinin ve stratejilerinin değerlendirilmeleri sonucunda lider üreticiler arasında yeraldığını açıkladı.

Raporda IDC, tümleşik iletişim ve işbirliği(UC&C) teknolojilerinin yaygınlaşmasında öne çıkan 3 trendi belirledi: 2017’de pazar değerinin 33.8 milyar $’a çıkması, tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri kullanımının %37’ye ulaşması ve işletmelerin donanım tabanlı sitemlere yatırım yapmaya devam etmelerine rağmen bulut (Cloud) modelinin önde gelen dağıtım modeli olarak yerinin kuvvetlendirilmesi.

IDC, tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri kurmak, değiştirmek veya genişletmek isteyen firmalara dikkate almaları gerekenler konusunda aşağıdaki tavsiyelerde bulundu:
• Üreticinin sunduğu UC&C ürün ve hizmet portföyünün yanısıra, hybrid/public/private cloud, veya on-premises gibi kurulum seçenekleri sunabilmesi.
• Üretici/işortağı/servis sağlayıcının UC&C kurulumunda (yerinde veya bulut üzerinde) ve profesyonel hizmetler alanında uzmanlığı olmalı.
• Uygulama geliştiren iş ortaklarından oluşan geniş veya büyüyen ekosisteme sahip aynı zamanda iletişim ve işbirliği teknolojilerini iş süreçlerine ve uygulamalara entegrasyon için API erişimi olan üreticiler tercih edilmeli.
• Varolan altyapıda büyük değişiklikler yapılmaksızın, üreticinin sunduğu yeni uygulamaları entegre edebilme yeteneği, gelecekteki tüm altyapı kararlarını büyük oranda etkileyen bir faktör olmalı.
• UC&C ve çağrı merkezi teknolojileri arasında potansiyel entegrasyon ve video, sosyal medya ve veri analizinin çağrı merkezinde kullanılabilmesine dikkat edilmelidir.
Geçtiğimiz sene, Avaya tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojilerine yönelik Team Engagement portföyünü ve çağrı merkezleri çözümlerini içeren Customer Engagement portföyünü geliştirdi. Team Engagement için Avaya Equinox’un pazara sunulması, Customer Engagement için Avaya Oceana, Zang’in ortaya çıkışı ve Avaya Breeze’in devam eden gelişimi, kritik altyapı ve uygulamalara entegrasyon yeteneği ile şirketlere üzerinde çözümler geliştirebilecekleri açık bir platform sunmaktadır. Avaya Breeze ve yazılım geliştiricilerden oluşan Avaya DevConnect topluluğu sayesinde, şirketler kolaylıkla iletişim yeteneklerini geliştirebilir ve bu geliştirmeleri iş süreçleri ve uygulamalarıyla entegre edebilirler.

Avaya Türkiye Genel Müdürü Ayşe Kılıçaslan konuyla ilgili olarak ‘Avaya olarak biz, firmaların varolan yatırımlarını kullanırken yeni yetenekleri sistemlerine -hibrit veya tamamen bulut temelli sistemler üzerinden-entegre edebilmeleri için esneklik sağlamalarını ve daha geniş kapsamlı bir dijital strateji benimsemelerini desteklemekteyiz. ‘ dedi.

#IDC #AyşeKılıçaslan #UC&C #CustomerEngagement #Avayatümleşikiletişim #manset

Tags: AvayatümleşikiletişimAyşeKılıçaslanCustomerEngagementıdcmansetuç
Previous Post

Huawei “Seeds for the Future” ile Geleceğin Tohumlarını Yetiştirmeye Devam Ediyor

Next Post

Türk Telekom, Nokia ile birlikte gerçekleştirdiği Yeni Nesil PON demosunda veri taşıma hızını 21 kat artırdı

Next Post
Türk Telekom

Türk Telekom, Nokia ile birlikte gerçekleştirdiği Yeni Nesil PON demosunda veri taşıma hızını 21 kat artırdı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG