• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

2011’de Çağrı Merkezleri Yüzde 50 Büyüyecek…

27 Eylül 2012
in CRM
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Emre Önder – ITS Genel Müdürü

2011’de Çağrı Merkezleri Yüzde 50 Büyüyecek…

Kapak konumuz ile ilgili kendisine yönelttiğimiz sorularımızı cevaplandıran ITS Genel Müdürü Emre Önder 2011 yılında çağrı merkezlerinin yüzde 50 büyüyeceğini ön gördüğünü belirtti.

ITS İletişim Teknolojileri firması Genel Müdürü Emre Önder, ülkemizdeki çağrı merkezlerinin bu yıl yüzde 40 ile yüzde 50 arasında büyüme göstereceğini söyledi. Çağrı merkezlerinin, geçmiş yıllarda ağırlıklı olarak finans, telekomünikasyon sektörlerinde uygulandığını anlatan Emre Önder, şu an orta ölçekli firmalar ile kamu kurumlarında da kurulmaya başladığını kaydetti.

Çağrı merkezlerine olan talebin bu yıl ve gelecek yıllarda artarak devam edeceğini anlatan Emre Önder konu ile ilgili şunları söyledi: “Dünyada, yaklaşık 150 bine yakın çağrı merkezi bulunuyor ve 10 milyona yakın kişi çalışıyor. Türkiye’ye baktığımızda ise, çağrı merkezlerinde çalışan sayısı 50 bini buluyor. Müşteri memnuniyeti, tüketici hakları vs gibi konular göz önüne alındığında, çağrı merkezlerine olacak talep, hem ülkemizde, hem dünyada artarak devam edecektir. Örneğin, ülkemizde bu yıl, sağlık sektörü, üretim sektörü, perakende sektörlerinde çağrı merkezi uygulamasının arttığını göreceğiz.”

Yazılım, kurulum veya kiralama yapıyoruz

ITS olarak, çağrı merkezlerine yönelik, yazılım, kurulum veya kiralama hizmeti sunduklarını ifade eden Emre Önder, “Firma olarak, bir çağrı merkezine ilişkin; yazılımını, kurulumunu ve eğitimini veriyoruz. Aynı zamanda, bir kalemde yatırım yapmak istemeyen firmalar için de, çağrı merkezi teknolojisini kiralıyoruz. Tıpkı araç kiralamasında olduğu gibi, firmalar, kullandıkları çağrı merkezleri için aylı bir kira ödüyorlar” diye konuştu.

Çağrı merkezlerinde en önemli konunun teknolojik altyapı olduğunu kaydeden Emre Önder, iyi bir teknolojik altyapının yanı sıra, insan kaynağının önemine değindi.

Facebook, twitter gibi sosyal medyanın rolüne de değinen Emre Önder, firmaların yakın gelecekte, sosyal medyada, işletmeleri hakkında söylenen olumlu veya olumsuz değerlendirmeleri de yakından takip edeceğini sözlerine ekledi.

Tags: iletişimıts
Previous Post

Çağrı merkezi raporlama yazılımları

Next Post

HP-Microsoft İşbirliğinin Son Meyvesi Dünyanın İlk ve En Hızlı “Self Servis” Veri Merkezleri

Next Post

HP-Microsoft İşbirliğinin Son Meyvesi Dünyanın İlk ve En Hızlı “Self Servis” Veri Merkezleri

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG