• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

2011 Dijital Reklamın Altın Yılı Olacak

03 Ekim 2012
in Sektörel Teknolojiler
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Webrazzi Kurucusu Arda Kutsal’ın moderatörlüğünü üstlendiği Dijital Reklam Pazarının Dinamikleri başlıklı oturumda konuşan Nokta Kurumsal İlişkiler Direktörü Başar Ekim, sektöre ilişkin rakamsal verileri katılımcılarla paylaştı.

Ekim “Medya yatırımlarında 2009–2010 arasında genel olarak yüzde 31′lik bir büyüme var. TV pazarı yüzde 40 artışla en yüksek yatırımı çeken mecra oldu. İnternet ise yüzde 38 büyüme gösterdi” dedi ve video envanterinin son 12 ayda yüzde 32 büyüdüğünü de sözlerine ekledi.

Webrazzi Gündem Toplantısının son oturumunda sosyal medyada pazarlama konusu ele alındı. Moderatörlüğünü Webrazzi Kurucusu Arda Kutsal’ın üstlendiği oturuma Medyanet Satış Grup Koordinatörü Banu Barbarosoğlu, Avea Doğrudan ve Dijital Pazarlama Departmanı Direktörü Ömer Lütfi Diri ve Promoqube Kurucu Ortağı Özgür Alaz konuşmacı olarak katıldı. Oturumda Twitter, Facebook gibi sosyal iletişim sitelerinin reklam altyapılarını geliştirdikleri ancak sosyal medyanın sadece Twitter ve Facebook”tan ibaret olmadığı, sosyal medya uzmanlarının ya da ajansların yönetmeleri gereken yeni alanlar açıldığı belirtildi. Twitter”ın yakın zamanda Türk reklamverenlere de hizmet vereceğini aktaran Özgür Alaz, İstanbul’da Facebook Places’i son bir ay içinde 13 bin kişinin kullandığını tespit ettiklerini söyledi. Webrazzi’nin 4. Gündem toplantısı Mobil üzerine olacak ve 11 Mayıs’ta gerçekleşecek.

Previous Post

Türkiye’nin Önde Gelen E-Ticaret Girişimlerinde Inveon İmzası

Next Post

DorukNet en iyi ve en yeni için çalışıyor

Next Post

DorukNet en iyi ve en yeni için çalışıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG